Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksin humalassa.

Vierailija
20.09.2014 |

Vituttaa exä niin paljon, että vedän täällä kalsarikännejä parhaillaan. Lupasi tulla käymään ja jäin sen vuoksi kotiin viikonlopuksi, enkä lähtenyt vanhempieni luokse, vaan eipä ole näkynyt. Jatkuvaa epätietoisuutta siitä, palaammeko yhteen, sillä molemmilla on tunteita edelleen toisiaan kohtaan, eikä kumpikaan uskalla ottaa asiaa puheeksi. Kaverit viettävät romanttisia iltoja puolisoidensa kanssa, enkä viitsi häiritä heitä, joten avaudun tänne.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Olin vuosi sitten samassa tilanteessa, nyt päässyt yli, mutta yhä haluton lähtemään ihmisten ilmoille.

Vierailija
2/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Sä mitään humalassa ole. Ei yhtään kirjoitusvirhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:43"]Pyh. Sä mitään humalassa ole. Ei yhtään kirjoitusvirhettä.
[/quote]
Jos ap olisi valehumalassa, hän olisi tehnyt tarkoituksella kirjoitusvirheitä aloitukseensa.

Vierailija
4/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:43"]

Pyh. Sä mitään humalassa ole. Ei yhtään kirjoitusvirhettä.

[/quote]

Amerikkalaisessa humalassa, 4 olutta, anteeksi, siideriä.

Vierailija
5/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oootte kanssa ihme vässyköitä, haikailette jonkun minimunan perään ettekä osaa päästää irti.

Vierailija
6/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut 5 siideriä, joten olen sen verran humalassa, jokainen määritelköön itse. Alkaa vähitellen tulla loppu tälle sietokyvylle exän kanssa. Rakastan häntä edelleen. Aina antaa viitteitä paremmasta ja yhteisestä tulevaisuudesta, mutta ei vaivaudu ajamaan 50 km luokseni ja selvittämään asioita. Ap

Vierailija
7/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:39"]Vituttaa exä niin paljon, että vedän täällä kalsarikännejä parhaillaan. Lupasi tulla käymään ja jäin sen vuoksi kotiin viikonlopuksi, enkä lähtenyt vanhempieni luokse, vaan eipä ole näkynyt. Jatkuvaa epätietoisuutta siitä, palaammeko yhteen, sillä molemmilla on tunteita edelleen toisiaan kohtaan, eikä kumpikaan uskalla ottaa asiaa puheeksi. Kaverit viettävät romanttisia iltoja puolisoidensa kanssa, enkä viitsi häiritä heitä, joten avaudun tänne.
[/quote]

No jos tekee noin, niin miksi edes mietit yhteenpaluuta? Järki käteen ja mieti tulevaisuuttakin.

Vierailija
8/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 8, sen kun tietäisi... Kai ne on edelleen ne tunteet jotka jylläävät. Alkaa kyllä sietokyky vähitellen loppua. Ap

Vierailija
9/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuoliselta kuulostaa. "Molemmilla on tunteita". Niin: Sulla ikävä häntä ja hänellä ikävä, mitä? Ei sua, muuten olisi sun luona, niinkuin lupasi.

Huijaatko itseäsi yhteenpaluun toiveella?

Vierailija
10/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:54"]Yksipuoliselta kuulostaa. "Molemmilla on tunteita". Niin: Sulla ikävä häntä ja hänellä ikävä, mitä? Ei sua, muuten olisi sun luona, niinkuin lupasi.

Huijaatko itseäsi yhteenpaluun toiveella?

[/quote]
Kutsuu minua edelleen rakkaaksi ja aina kun näemme on erittäin huomaavainen. En tiedä itsekään mitä ajatella. Sen mulkeron käytös on niin ristiriitaista. Ap

Vierailija
11/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lue nämä viestit ajatuksella aamulla ilman tunteita mukana. Huomaat itsekin, ettei exäsi käytös ole reilua.

Vierailija
13/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap sammunut, nukkumassa vai soittamassa exälle?

Vierailija
14/17 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on jo toinen, sä olet hätävara

Vierailija
15/17 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, onneksi tajusin eden anonyyminä kirjoittaa :D kiitos kaikki ihanat vastauksista! Erosta on vaivaiset puoli vuotta ja eilen oli oikeasti ensimmäinen ilta, kun tajusin, etten lähde enää tuollaiseen pelleilyyn mukaan. Exä pitää minua käytöksellään löysässä hirrssä... Aioin laittaa hänelle vielä viestin, jossa puhun suuni puhtaaksi ja sen jälkeen annan olla. Kiitos oikeasti myötätunnosta känniavautumisilleni :D Ap

Vierailija
16/17 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon kokista enkä haikaile kenenkään perään, koska mies ei voi saada suhdetta omilla ehdoillaan. 

-Mies 29v-

Vierailija
17/17 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoo sua rakkaaksi koska haluaa pitää sut otteessaan. Ootko varma ettei oo muita naisia kierroksessa. Meinaan vaan jos ei toisen kanssa natsaakaan niin sitten oot sinä kakkosvaihtoehtona. UNOHDA tuollanen tyyppi. Se olis sun luona jos oikeesti rakastais.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi