Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on uusi, todella kaunis työkaveri ja olen huolissani

Vierailija
20.09.2014 |

Tosi hölmöä mutta kihisen mustasukkaisuudesta kun mietin että mies menee joka aamu töihin jossa odottaa todella kaunis, nuori ja kivasti pukeutuva naisihminen. Miten se voisi olla ihastumatta siihen? :( Mikä tähän tunteeseen auttaa? Voisiko joku miespuolinen rauhoitella minua ettei ole syytä huoleen eikä miehet kaikkia naisia katsele sillä silmällä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katso kaikkia naisilla sillä silmällä (mutta kauniita ja kivasti pukeutuneita kyllä). 

Vierailija
2/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi sitten sellainen namupala, että hänellä olisi mahdollisuuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti miehesi tapaa joka päivä nuorempia, kauniimpia, laihempia ja paremmin pukeutuneempia naisia kuin sinä ja silti palaa kotiin luoksesi. Se nainen on vain kalanen isossa parvessa.

Vierailija
4/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka niin että tuskin se nuori kaunis tyttö kiinnostuu automaattisesti miehestäsi.

Vierailija
5/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:32"]

Vaikka niin että tuskin se nuori kaunis tyttö kiinnostuu automaattisesti miehestäsi.

[/quote] Ei se nyt niin nuori kuitenkaan ole ja miehenikin vasta 31, ei keski-ikäinen siis. Mieheni on ihan kohtuullisen hyvännäköinen, kyllä sillä aina on ottajia ollut. :( 

ap

Vierailija
6/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tässä voi olla ainekset työpaikkaromanssille, oletko kysynyt mieheltäs mitään tästä naisesta?

Vierailija
7/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä estää sinua pukeutumasta kivasti ja pitämästä itsestäsi huolta esim. urheilemalla?   miksi ihminen ei pidä itsestään huolta ja ole ylpeä itsestään 

kerrot niin vähän teidän muista taustoista ettei noilla perustein voi sanoa yhteen mihinkään suuntaan voisiko olla kiinnostunut vai ei?  

jos olette huippuihania toisiinsa rakastuneita kauniita ja komeita niin tuskin ihastuu johonkin yksittäiseen uuteen tuttuun....   

jos olette toisiinne ja elämään elähtäneitä niin ei ihme jos katsoisi ketä tahansa sillä silmällä 

t. mies 

Vierailija
8/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:32"]

[/quote] Ei se nyt niin nuori kuitenkaan ole ja miehenikin vasta 31, ei keski-ikäinen siis. Mieheni on ihan kohtuullisen hyvännäköinen, kyllä sillä aina on ottajia ollut. :( 

ap

[/quote]

entäs minkälainen itse olet?   

Vierailija
9/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän suhteemme vetelee aikalailla viimisiään. Lapsivuosiarki on vetänyt veronsa ja nyt kun lapset on vähän isompia niin olen työn vuoksi niin väsynyt että ei ole kauheasti motivaatiota alkaa miettiä omaa ulkonäköä kun on lapsetkin ruokittavana ja koti hoidettavana. En ole ylipainoinen tai ruma, mutta aika tavallinen, tuohon nättiin kurvikkaaseen työkaveriin verrattuna ihan harmaavarpunen. :( 

ap

Vierailija
10/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näkee joka päivä töissä kymmeniä nuoria, kauniita ja fiksuja naisia mutta jos siitä alkaa skitsoilemaan niin eihän elämästä tule mitään.

Jos joskus pettää niin sitten pettää mutta eihän sitä nyt etukäteen kannata ressata.

Tuskin olet miehekseni valinnut sellaista miestä joka panee kaikkia kauniita naisia heti kun vain sellaisen jossain näkee...

Vierailija
11/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide on että mies lähtee jos on lähteäkseen eikä se uusi työkaveri siihen vaikuta, joten ehkä se ongelma on teidän suhteenne tilassa ja voisitte keskustella asiasta. Eihän mikään parisuhde kestäisi päivää kauempaa jos kaikki aina jonkun nuoremman ja nätimpänä tavatessaan automaattisesti vaihtaisi partneria. Jos mies on tyytymätön niin löytää se naisia vaikka mistä muualtakin jos haluaa

Vierailija
12/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitten tästä saisit motivaatio terveellisempiin elämäntapoihin? Enemmän liikuntaa ja unta, parempaa ruokaa ja ostat pari kivaa vaatetta, jotka näyttävät hyvältä päälläsi. Keskustelkaa myös parisuhteestanne ja harrastakaa seksiä säännöllisesti. Sanokaa ja tehkää kivoja asioita toisillenne, se suojelee parisuhdetta. Tsempit!!

Vierailija
13/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:29"]

Tosi hölmöä mutta kihisen mustasukkaisuudesta kun mietin että mies menee joka aamu töihin jossa odottaa todella kaunis, nuori ja kivasti pukeutuva naisihminen. Miten se voisi olla ihastumatta siihen? :( Mikä tähän tunteeseen auttaa? Voisiko joku miespuolinen rauhoitella minua ettei ole syytä huoleen eikä miehet kaikkia naisia katsele sillä silmällä?

[/quote]

Terveiset eräältä kauniilta, nuorelta ja kivasti pukeutuvalta naisihmiseltä, joka on tähän mennessä saanut jo useita kiusallisia ehdotteluja varatuilta miehiltä nykyisellä työpaikallaan:

Miksi sinä kuvittelet, että tämä miehesi työpaikalla oleva nainen olisi kiinnostunut sinun miehestäsi? Siksi että hän sattuu työskentelemään samalla työpaikalla? Aivan kuin tällä kyseisellä naisella ei olisi lainkaan aivoja tai omaa tahtoa ja aivan kuin vain sinun onnettoman pikku miehesi mahdolliset säälittävät pikku ihastumiset olisivat se ainoa merkitsevä asia... NOT

Vierailija
14/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:31"]

Ei katso kaikkia naisilla sillä silmällä (mutta kauniita ja kivasti pukeutuneita kyllä). 

[/quote]

Joku nainen elää harhoissa.

Vierailija
15/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oikeasti komea ja fiksu niin tajuaa myös olla sekaantumasta työpaikan tyttösiin. Olisin ihan huoletta.

Vierailija
16/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo ainakaan ennen mun miestä hidastanu. :(

ap

Vierailija
17/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä olen just uudessa työpaikassa ja siellä on yksi noin kolmekymppinen herkku mies, joka flirttaa mulle ja minä takaisin. =D Älä pelkää, en kuitenkaan ole kiinnostunut flirttiä enempää. 

Vierailija
18/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:57"]

No meidän suhteemme vetelee aikalailla viimisiään. Lapsivuosiarki on vetänyt veronsa ja nyt kun lapset on vähän isompia niin olen työn vuoksi niin väsynyt että ei ole kauheasti motivaatiota alkaa miettiä omaa ulkonäköä kun on lapsetkin ruokittavana ja koti hoidettavana. En ole ylipainoinen tai ruma, mutta aika tavallinen, tuohon nättiin kurvikkaaseen työkaveriin verrattuna ihan harmaavarpunen. :( 

ap

[/quote]

Eikö se parisuhteen nykyinen tila ole tarpeeksi iso motivaattori pieneen ulkonäköön panostukseen jos pelkäät että mies katselee mielummin muita? Tee töitä suhteesi eteen äläkä vain pyöri itsesäälissä! Ohjat omiin käsiin, nainen!

Vierailija
19/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaiken pitää olla niin ulkonäkökeskeistä, eikös se ihminen sen ulkokuoren sisällä merkitse mitään? Ihmiset mittaa oman ja toisten arvon ulkonäössä, täysin perseestä tommonen ajattelumaailma.

Vierailija
20/23 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:29"]

[/quote]

Terveiset eräältä kauniilta, nuorelta ja kivasti pukeutuvalta naisihmiseltä, joka on tähän mennessä saanut jo useita kiusallisia ehdotteluja varatuilta miehiltä nykyisellä työpaikallaan:

Miksi sinä kuvittelet, että tämä miehesi työpaikalla oleva nainen olisi kiinnostunut sinun miehestäsi? Siksi että hän sattuu työskentelemään samalla työpaikalla? Aivan kuin tällä kyseisellä naisella ei olisi lainkaan aivoja tai omaa tahtoa ja aivan kuin vain sinun onnettoman pikku miehesi mahdolliset säälittävät pikku ihastumiset olisivat se ainoa merkitsevä asia... NOT

Samaa mieltä! Ja miksi aina kuvitellaan, ettei sillä kivalla, kauniilla ja nuorella naisella ole myös jo parisuhdetta ja jopa lapsia? Miksi tämä nainen olisi helposti iskettävissä ja häntä kiinnostaisi jonkun toisen mies? Ihan vain pokaamisen ilosta?

Terveisin, toinen samanlainen

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi