Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viisikymppisten seksi

Vierailija
20.09.2014 |

Olemme olleet naimisissa n.32v. En ole tiennyt vaimoni fantasioita kuin nyt koska puhuminen on ollut vaikeaa. Hän tykkää pvc-asuista. Hankin tiukat mustat pvc-vaatteet ja vaimoni on täysin myyty.Jopa minä olen nyt seksikäs hänen silmissään. Kun laitan asut päälleni niin hän tuijottaa minua ja puristelee paikoistani. Kyllä oli halpa keino piristää seksielämää.Parasta on ollut kun hän haluaa onanoida minua katsellen. Ja se on aivan huippua. Rakastan vaimoani nyt entistä enemmän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa hienolta kun olette keksineet jotain uutta ja hienoa. Kunpa kaikki uskaltaisivat kokeilla jotain uutta.

Vierailija
2/3 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:34"]

Olemme olleet naimisissa n.32v. En ole tiennyt vaimoni fantasioita kuin nyt koska puhuminen on ollut vaikeaa. Hän tykkää pvc-asuista. Hankin tiukat mustat pvc-vaatteet ja vaimoni on täysin myyty.Jopa minä olen nyt seksikäs hänen silmissään. Kun laitan asut päälleni niin hän tuijottaa minua ja puristelee paikoistani. Kyllä oli halpa keino piristää seksielämää.Parasta on ollut kun hän haluaa onanoida minua katsellen. Ja se on aivan huippua. Rakastan vaimoani nyt entistä enemmän.

[/quote]

tuoko on rakastamisen mittari. Julistat sitä ilosanomaa viimeisessä lauseessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on näinä kolmenakymmenenä avioliittovuotenamme sisäistänyt tehtäväkseen runkata minua joka ilta. Olen siitä todella ilonen ja kiitollinen. Naida hän ei ole halunnut enää vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän