Mun pitäis reipastua ja järjestää kämppä kuntoon.
Potkikaas mut pois av:lta!
Tänne on taas kertynyt kasoja joka paikkaan. Paitsi keittiönpöytä on tyhjä, kun äsken syötiin. Periaatteessa en tykkää tehdä kotitöitä viikonloppuna, mut arkenakaan en jaksa ja ehdi kaikkea. Nyt ehtis, mut laiskottaa!
Kommentit (5)
Nonni, nyt teet 45 min. töitä hyvällä tahdilla. Musiikki voi olla rytmittämässä. Voit lopuksi sytyttää kynttilän, jos tykkäät. Sit saat taas sluipata. :)
Kiitti 3. En mä kyllä 45 minuuttia jaksa tauotta tehdä, välillä täytyy käydä täällä kurkkimassa. Sain kuitenkin vietyä pyykit sohvalta kaappeihin. Neljä koneellista pesin viimeeksi, että olihan siinä kasoja. Sit voisin keräillä vaikka kertyneet lehtipinot pois.
Ääh, tömähdin taas tähän. Olkkarissa on kasa harrastustavaroita, joille ei ole olemassa paikkaa. Keksikää mulle tai edes mun kanssa minne ne taion! Meillä on ahtaahko koti, mutta esim. yläkaappeja on tyhjänä. Noita harrastusvälineitä en voi tietenkään yläkaappiin sulloa, mutta mitä voisin siirtää? Ideoita? Niitä yläkaappeja on keittiössä, eteisessä, vessassa ja kylppärissä (kostea usein).
Käy läpi muita kaappeja joihin mahtuisi harrastusvälineet esim. purkkeja, lääkkeet ja sidontavälineet.
Heitä pois ylimääräinen tai liiat vaatteet ja yhdistele ne jotenkin toisin niin saat lisätilaa. Mieti lokerikkoja, koukkuja yms joihin mahtuu sälää.
Mailoja voi säilyttää suuressa purkissa, kypärät nostaa seinälle vaikka koukkuun.
Yläkaappiin voi hommata koreja joihin mahtuu lääkkeet, pesuaineet kodin siivoukseen, talous/WC-pap.
Koita saada lattiat ja pöytäpinnat tyhjiksi ja tavaroille paikat. Jos on tyhjää kaapeissa ha sotkua niin asioita kannattaa kokeilla uusiin paikkoihin ja miettiä miten voisi toisin tehdä.
No ette te nyt kyllä ole kovin avuliaita.
Kävin kuitenkin pistämässä tiskikoneen päälle. Kaikki, minkä teen tänään, on pois huomisesta työlistasta.
Eikö kukaan muu tee kotitöitä tänään?