Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Olen tehnyt väärin ja salaa aeuraillut poikani luokan what´s up-ryhmän keskustelua. Tein tämän koska sain vinkkiä terkalta että kaikkien vanhempien kannattais vähän seurata...poikani luokalla on eräs poika jota kuulemma kiusataan ja nyt sain tietää että poika joutuu vaihtamaan luokkaa tämän takia. Eilen huomasin että ryhmässä on muutama poika ja tyttö hirveästi nimitelleet tätä poikaa (luojan kiitos oma poikani ei ollut osallistunut tähän). Mitä teen annanko asian olla vai otanko jossain esille? Tekisi mieli kyllä eräiden vanhemmille tehdä selväksi mitä lapsensa tekevät tuolla somessa....
Kommentit (2)
Minä ottaisin puheeksi esim koulun vanhempainillassa jos sellainen tulossa. Jollain tapaa tuohon tulee puuttua!
Vaikea sanoa muttas on se hirveän surullista että eräät vanhemmat eivät pätkääkään ole kiinnostuneita siitä jälkikasvunsa touhuavat :( ei kiinnosta menemiset ei kaveriseura eikä se mitä sosiaalisessa mediassa kirjoittavat. Minä olen sitä mieltä että niistä pitäisi edes jonkin verran olla selvillä. Kakaroiden ei pitäisi kirjoitella ylipäänsä mitään mikä ei olisi omien vanhempin silmille soveliasta. Tää nykyajan sometus on yhtä helvettiä!