Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehuu perhettään ja itseään...heräsin ihmettelemään

Vierailija
20.09.2014 |

Koulun vanhempien illassa ryhmätyötä tehdessä yksi äiti alkoi puhua siitä, että kuinka hän aina leipoo, viettää lasten kanssa aikaa, lapset eivät pelaa tietokoneella kuin tosi rajoitetusti yms. yms. Jäin vähän ihmettelemään puheita kun oltiin kumminkin tekemässä ryhmätyötä.

Sitä vaan ihmettelen kun tuntui, että heidän elämänsä on täydellistä. Me muut vihersimme kateudesta heidän täydellistä perhettään. Itse sanoin kyllä, että meidän pojat pelaavat joskus vähän liikaa - varsinkin kun on joku uusi peli yms. 

No en oo täydellinen mutta en nyt ihan usko, että kenelläkään voi mennä näin upeasti koko ajan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..tuo nyt ei todellakaan kuvasta sitä että kaikki olis koko ajan täydellistä jne.kasvatuksestahan se puhui.ei se tarkoita että kaikki on täydellistä ja helppoa koko ajan.toisilla on onnistuneesti rajat ym.lapsilla mutta ei se koko elämään ja ihanuuteen vaikuta.pois turha kateus nyt vain..sulla voi joku asia olla paljon paremmin.

Vierailija
2/4 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun vanhempainillassa ryhmätyötä??!! Wtf?? Tää maailma on niiiiiin ihmeellinen paikka nykyisin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Laitetaan mammat ja papat pulpetteihin tekemään ryhmätyötä..en käsitä minäkään!

Vierailija
4/4 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tein ryhmätyötä ekaluokkalaisen vanhempainillassa enkä tykännyt.

Mutta itse aiheesen, ainahan riittää noita ihmisiä joiden lapset/perhe/koko elämä on parempaa kuin muilla. Kun ulkoilen kotipihalla omien lasteni kanssa saan siinä samalla kuunnella naapurin kehumisia, on jääkiekkotähti, on pianovirtuoosi ja muuten vaan ihmeellinen kuopus jne. Joskus tekisi mieli sanoa että etkö huomaa, mulla on tässä omat lapset joiden kanssa haluan viettää aikaa enkä ihastella hänen lapsiaan ja perhettään.

Enkä nyt tarkoita normaalia rupattelua ja kuulumisten vaihtamista vaan sitä kun suu vaahdossa posotetaan omaa erinomaisuutta.