Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarjonta

30.08.2006 |

Millä viikoilla teidän vauvelit ovat olleet jo pää alaspäin? Tai milloin ovat kääntyneet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eipä siitä hyötyä ollut, kun lopulta päädyttii leikkaukseen.

nimimerkillä " huomenna äidiksi" =)

Vierailija
2/7 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin nevolassa sanottiin, että voi vielä kääntyä, mutta eipäs ole kääntynyt... =)

T.Rose74 rv 37+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neukkari täti sano viimeksi että on pää alaspäin olin sillon viikolla 26+3.

jäi pelottamaan että se ehtii kääntyä vielä toisin päin. luin jutun kääntämisestä enkä sitä itse ainakaan halua. tulkoon sit leikkauksella ulos mut kääntöön en suostu! iik. tänään kuullaan sit miten päin siellä ollaan. potkut kyllä tuntuu kyljissä eli eiköhän se oo siellä edelleen pää alaspäin.

ootellaan rv. 31+5

Vierailija
4/7 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta eka merkintä rt:stä 26+4 eikä siitä koskaan kääntynyt, tämä kakkonen oli eilen ultrassa myös jo raivotarjonnassa, toivottavasti pysyykin niin, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Siskoni on kääntynyt raivotarjontaan synnytyssalissa rv 40 eli voihan ne muksut tehdä ihan mitä vaan ;-)

Tiina 25+6

Vierailija
5/7 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa raskauksissa vauvat ovat kääntyneet rv 22 tienoilla. Eka pysyi pää alaspäin loppuun saakka, tästä tokasta ei vielä tiedä.

Vierailija
6/7 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Je_Ni 35+3

Vierailija
7/7 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä pää alaspäin, vaikka viikkoja on jo 30. Eipä kyllä itseänikään kauheasti kiinnosta ne kääntämiset jne.. Olen aika monelta kuullut, ettei ne edes yleensä onnistu. Mutta eihän sitä tiedä, vielähän tässä ehtii kääntyä moneen kertaan :o)