Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bloggaajien vauvabuumi

Vierailija
20.09.2014 |

Kiinnitänkö vain asiaan huomiota erilailla, vai tuntuuko teistäkin, että bloggaajien keskuudessa on meneillään aikamoinen vauvabuumi? Osa on jo synnyttänyt ja osa vielä raskaana, mutta paljon on nyt uusia "blogivauvoja". Ei siis haittaa minnuu, sillä olen itsekin vauvakuumeinen. Listataanko tähän tänä vuonna synnyttäneet ja raskaana olevat bloggarit?

Strictly style

Nelliinan vaatehuone

All you need is white

Mou mou

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se "ensimmäinen" suuri bloggaajasukupolvi on nyt tullut siihen ikään, että suurin osa lisääntyisi ilman blogiakin. En usko, että kukaan hankkii lasta koska se on "muotia". Tietenkin lapsen hankkimiseen saatetaan toisaalta suhtautua pelottomammin, koska bloggaus tarjoaa niin hyvän tavan verkostoitua muiden kanssa. Tavallaan voi heti muutaman viestin lähetyksellä saada itselleen samassa elämäntilanteessa olevien kaveripiirin ja suunnitella samalla alueella asuvien, toisten mammabloggaajien kanssa miittejä ja ajanviettoa. Blogi myös helpottaa tutustumista toiseen, koska kun tapaat uuden blogikaverin, tiedät hänestä jo bloginsa verran. Blogikulttuuri tarjoaa siis yhdenlaisen turvaverkon. Blogien tapa esittää koko elämä positiivisessa mielessä saattaa myös vähentää perheenperustamiseen liittyviä pelkoja, jolloin päätös lapsen hankkimisesta tai vahinkolapsen pitämisestä helpottuu.

Vierailija
2/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en tarkoittanutkaan, että vauvantekopuuhiin ryhdyttäisiin, koska se on muotia tai koska on blogi. En missään nimessä. onhan se tosiaan niin, että monet bloggaajat ovat nyt siis vauvantekoiässä. Mutta kuten sanoin, kiva juttu minusta, vauvajuttuja on kiva lukea. :) t. ap

Vierailija
4/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ovat myös vähän matalamman profiilin bloggarit; Fiilistelelijän pilvilinnoja ja Casa Volmari sekä kideblogien Minishow. 

Vierailija
5/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka/ketkä on seuraavaksi raskaana?

Vierailija
6/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta All you need is white -blogista kysymys. Onko bloggaaja näyttänyt kasvonsa blogissa? Seurasin blogia joskus aktiivisesti, mutta kyllästyin enkä ole ainakaan pariin vuoteen käynyt lukemassa juttuja. Vauva-asia oli siis ihan uusi. Nyt vilkaisin, että vauvasta on kyllä kasvokuvia, mutta onko niitä itse bloggaajasta?

Utelias olen, ihan siksi vain kysyn :)

Vierailija
7/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malenami synnytti

Vierailija
8/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna synnyttäneet:
Puutalobabyn Krista
Lilou's Crushin Hertta
Mun elämä...(ihana) Emmi

Vauva tulossa:
Lähiömutsi
Lapsellista-Anna

Vierailija
9/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaalicocktail-Noora unohtui edellisestä.

Vierailija
10/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika lyhyt oli ap:n lista. Myös Si Moda puuttui siitä.

Vierailija
11/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi suloinen plussabloggaja on raskaana, en muista blogin nimeä...

Vierailija
12/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:31"]Tuosta All you need is white -blogista kysymys. Onko bloggaaja näyttänyt kasvonsa blogissa? Seurasin blogia joskus aktiivisesti, mutta kyllästyin enkä ole ainakaan pariin vuoteen käynyt lukemassa juttuja. Vauva-asia oli siis ihan uusi. Nyt vilkaisin, että vauvasta on kyllä kasvokuvia, mutta onko niitä itse bloggaajasta?

[/quote]
En ole bloggaajan kasvokuvia nähnyt. Vauvan kasvot näyttää kuvissa, kun ei ole vielä tunnistettavissa kuvista.

Vierailija
13/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 10:31"]

Tuosta All you need is white -blogista kysymys. Onko bloggaaja näyttänyt kasvonsa blogissa? Seurasin blogia joskus aktiivisesti, mutta kyllästyin enkä ole ainakaan pariin vuoteen käynyt lukemassa juttuja. Vauva-asia oli siis ihan uusi. Nyt vilkaisin, että vauvasta on kyllä kasvokuvia, mutta onko niitä itse bloggaajasta?

[/quote] Bloggaajian kasvot ovat esillä tuossa Indiedaysin sivulla, josta kaikki blogit löytyvät. Mutta ei kyllä muuten juurikaan bloggaaja kasvojaan esittele blogissa. 

Vierailija
14/52 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:07"]

Se yksi suloinen plussabloggaja on raskaana, en muista blogin nimeä...

[/quote]Heart Pumps Diesel vai? Ei oo blogissaan ainakaan maininnut..

Vierailija
15/52 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetta S blogin Reetan voisin kuvitella hankkivan lapsia..

Vierailija
16/52 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
17/52 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karostardust

Vierailija
18/52 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

with love laura & liam - bloggaaja juuri kertoi raskausuutisensa!

Vierailija
19/52 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/52 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin Karostardust myös.