Tiedätkö/toivotko ihastuksesi lukevan av-palstaa?
Ja kuinka todennäköisenä sitä pidät? Täällähän on miehiäkin.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 09:42"]
Voisin kuvitella lukevankin, koska on moderni miehinen mies ja kiinnostunut esim. lasten kasvatukseen ja muuhun perhe-elämään liittyvistä aiheista enemmän kuin jostain hölmöstä kalastuksesta tai autoista.
[/quote]
Täältä tunnetusti saa parhaimmat ja taokkaimmat modernit vinkit lasten kasvatukseen ja perheeseen. Ei hahahaha nyt repesin.
Hauska ajatus, mutta enpä usko että kävisi täällä. Vaikka kyllähän täällä oppisi naisten sielunelämästä yhtä ja toista ;D
Mä en usko, että voisin jatkaa sellaisen miehen kanssa, joka käy vauvapalstalla. Aivan liian naismainen sellainen "mies" mun makuun.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:58"]En usko, ja olen mies. Ihastukseni ei ole äiti enkä usko että on kiinnostunut palstailusta.
[/quote]
You'd be surprised...
En voi kuvitella että mies, johon oon ihastunut jaksaisi hengata vauva-palstalla...
Mistä tiedät että entinen ihastus täällä käy?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:14"]
Mistä tiedät että entinen ihastus täällä käy?
[/quote]
Tiedänpähän vain. Hän on mies ja naimisissa.
Enpä usko. Hän ei nimittäin puhu tai ymmärrä suomea, joten aikamoista sitoutumista osoittaisi häneltä jos tätä jonkun google translatorin kanssa tavaisi. Tietysti olisi hauskaa jos lukisi vaikka tekstini tuolta Lähetä terveiset saavuttamattomalle elämäsi rakkaudelle -ketjusta ja tajuaisi ketä tarkoitetaan, mutta kovin todennäköistähän se ei ole :D
Kyllä loppuis ihastus sitä miestä kohtaan heti jos huomaisin että se täällä palstailee.
En toivo ja olen aika lailla 100 % varma ettei täällä hengaa
Mun ihastuksen kanssa luetaan vierekkäin ja päivitellään näitä teidän juttuja!
En usko, ja olen mies. Ihastukseni ei ole äiti enkä usko että on kiinnostunut palstailusta.
Voisin kuvitella lukevankin, koska on moderni miehinen mies ja kiinnostunut esim. lasten kasvatukseen ja muuhun perhe-elämään liittyvistä aiheista enemmän kuin jostain hölmöstä kalastuksesta tai autoista.