Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako muista fantasiointi?

Vierailija
20.09.2014 |

Fantasioin usein miespuolisesta työkaveristani (olen nainen). En kuitenkaan haluaisi pettää. Vaivaako teitä ajatus kumppanin vieraista fantasioista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ok. Voi jopa auttaa siihen, että ei oikesti tarvitse pettää, kun antaa luvan käydä vieraissa vain mielessään.

Vierailija
2/5 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa. Tuleehan siinä huono omatunto mutta toisaalta mitään oikeasti väärää en tee. Jos saisin tietää, että mieheni fantasioisi toisesta naisesta välillä niin en tiedä olisiko se niin kamalaa. Saattaisi se vähän kirpaista, vaikka toisaalta ymmärrän että onhan se aika luonnollista että pidemmässä suhteessa tulee välillä muutkin mieleen. Tärkeintä kai se, ettei oikeasti petä, vaikka on se muiden ajatteleminen kyllä kunniatonta. Liha (tai ajatukset) on vaan niin heikko toisinaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tulee ihastuksia pitkässä suhteessa. Ei ne ajatukset vaan teot.

Vierailija
4/5 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu toista kymmentä vuotta saman miehen kanssa ja toki oon ihastunut moneenkin tänä aikana. Mutta kertaakaan en ole tehnyt asialle mitään niin kumnasti ne tunteet hiipuu aina pois. Kai se normaalia on. Mutta tosiaan ne teot ratkaisee.

Vierailija
5/5 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa ja pitääkin ajatella, sehän saattaa jopa olla hyväksi kun ensin mietiskelet jotakin seksikohtausta toisen kanssa ja oma mies sattuukin eteen sopivaan hetkeen. Mies on tyytyväinen, sinä olet tyytyväinen ja elämä sujuu. Mitäs sitä häpeilemään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme