Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia "siivota" leivanmurut tai muut murut pyyhkäisten laatikostoon?

Vierailija
23.08.2021 |

Mielestäni hiton outoa ja oksettavaa. Ensimmäiatä kertaa törmään tälläiseen. Mieheni mielestä nalkutan turhasta, kun taso siisti.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein mies sitten siivoaa noita laatikostoja? Vai kuvitteleeko että ne murut katoavat sieltä laatikosta itsestään?

No tietysti jos sillä on paljon ötököitä esim keittiön laatikostossa niin kyllähän ne syö noita muruja ym mutta kaitpa mies sitten siivoaa ötököiden kakat ja kuolleet raadit aina välillä laatikostosta.

Ei siivoa itse. Olenkin osiaan ihmetellyt ja luullut, että muksut sotkeneet leipiä tehdessä. Ei ole luojan kiitos näkynyt ötököitä vaikka meillä välillä imurointikin kesällä venähtää välillä yli viikkoon. Harjalla ja rätillä olen isoimmat roskat aina nähdessäni pyyhkinyt. Ap

Vierailija
22/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin ja silti niitä muruja on laatikossa vaikka en niitä sinne siivoa. Kuka minun luona oikein käy?

Joo, kyllä minullakin niitä sinne yksin asuessani meni. Nyt kuitenkin puhumme tahallisesti laatikkoon pyyhkimisestä, joka täysin eri asia. Meidän kotona muruja ja roskia helkutisti noissa ylimissä vetolaatikoissa ympäri asuntoa ja syy taisi selvitä tänään. En edes ole mikään siivousfriikki päin vastoin inhoan siivoamista ja koitan korjata jälkeni heti, että ei synny sotkua. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään pyyhkäistä niitä laatikoihin. Lattialle vain ja lakaisu pari kertaa viikossa tai vieraiden tulon edellä.

Vierailija
24/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei taida olla muutenkaan se kaikkein siistein ja luotettavin tapaus.

Vierailija
25/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala!

Vierailija
26/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenikään pyyhkäistä niitä laatikoihin. Lattialle vain ja lakaisu pari kertaa viikossa tai vieraiden tulon edellä.

Mä pyyhin joko rätillä tai kiuvat purut ihan kädellä ja vien roskiin tai lavuaariin. Ap

Vierailija
27/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tehokas pikkuimuri keittiön kaapissa. Sen saa esille sekunneissa, joten roskien imaiseminen sillä on nopeampaa kuin laatikkoon tai lattialle huitaiseminen.

Vierailija
28/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos välttämättä haluaa siivota samat murut kahteen kertaan niin mikäs siinä. Itse oon kyll niin laiska, että mieluummin siivoan jonkun jutun vaan kerran. Kuten esim. ruuanjämät lautaselta ennen koneeseen laittoa: suoraan paperilla roskiin kuin että huuhtelen ne ensin lavuaariin ja sitten kaavin ne sieltä lavuaarista sillä paperilla sinne roskiin.

Vierailija
29/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän kuulostaa oikein äidin pikku kullannupulta.

Vierailija
30/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattialle vaan

kyllä ne joku muu sieltä siivoaa

😁

Vierailija
31/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideaPekke kirjoitti:

lattialle vaan

kyllä ne joku muu sieltä siivoaa

😁

Lattialle on parempi, kuin laatikostoon. Tosin miksi ei vain siivoa siitä tasolta suoraan roskiin? Vaikka myöhemmin jos on niin laiska. Siinä ne vähiten häiritsee.

Vierailija
32/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu käyty ja mieheni mielestä olen edelleen turhasta nalkuttaja. Se siivoaa kuulemma ketä pikkujutut haittaa! Missä nämä olivat, kun menimme yhteen 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩? Ap

Vierailija
33/33 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippaa murut sen puolelle sänkyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi