Mitä söit tai syöt lounaaksi?
Mä söin jäävuorisalaattia ja loimulohta caesar-kastikkeella, lisäksi parmesaanilastuja ja paahtoleivästä paistettuja krutonkeja. Jälkiruuaksi vihreää teetä ja luumuja.
Kommentit (33)
Paistinpannulla tulee juuri metsästä haettuja tatteja ja sipulia. Jälkkäriksi kahvia ja keksejä.
Kaalilaatikkoa, puolukkasurvosta, pari palaa Uotilan ruislimppua, voita ja juustoa. Vettä juomaksi.
Syön juuri karkkia, en ole miettinyt lounasta. Varmaan teen myöhemmin päivällä salaatin.
Lihapiirakka, grillimakkara, paistettu muna, tomaatti, kurkkusalaattia. Juomana täysmaito.
Ja päälle vielä kahvi ja suklaahippukeksejä.
Eiliseltä jäänyttä riisiä ja sipulikastiketta. Kalapuikot loppui jo eilen.
Lihapullia ja perunamuusia oli lounasravintolassa tarjolla. Ja toki kasviksia sitten puolet lautasesta.
Salaatin, johon paistoin kanasuikaleita pannulla. Puolet maustin pestolla, puolet pesto arrabbiatalla. Toinen puoli nyt, toinen illemmalla.
Söin 1/8 osan pyöreään vuokaan tehdystä vhh- tonnikalapannarista, neljänneksen keltaisesta paprikasta, puolikkaan avokadon ja palan juustoa.
Vegaanista makkarakeittoa suoraan kattilasta pikkulusikalla :D
Kiireellisen työpäivän takia vain paahtoleipää ja metsämarjajugua. :/
Äitien laittamaa maksalaatikkoa ja puolukahilloa. Lasillinen piimää päälle.
Kaura-/ruispuuroa ja paahtoleipää. Just heräsin vasta.
Ai vitsi kuin hyvältä kuulostaa tuollainen loimulohi-salaatti. Ei olisi taas pitänyt avata koko ketjua, koska tänään voin syödä vaan kerran ja säästin sen illaksi..
*maha murisee*
En ole syönyt vielä mitään, olen töissä ja syön seuraavan kerran joskus klo 16:30. Aamupalakin jäi vähiin, mutta en ole vielä nälkäinen. Olen tottunut tällaiseen ja kun syön, niin ruokamäärä on normaali.
Munaa ja leipää. Kerrankin onnistuin pitämään keltuaisen ehjänä lautaselle asti. :)