Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei välitä vaikka näkee, kuinka väsynyt ja masentunut olen?

Vierailija
20.09.2014 |

Valvon joka yö tänne puoli kahteen - kahteen asti, syön mitä sattuu, milloin sattuu. Olen myös sanonut että olen masentunut, kertonut syistä jne. Silti hän ei tarjoa mitään tukea minulle, aivan sama vaikka valvon, kunhan hän saa nukkua. Itkeä saan ihan yksin, ei hän välitä eikä osaa tukea mitenkään, ei edes halata :´(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei välitä tai jaksa välittää, niin sinä et voi vaatia sitä häneltä. Hän tekee ehkä sen, mitä jaksaa.

Se ei ole mukavaa. Siihen kannattaa tottua.

Onko sinulla jotain, jolla parannat hänen elämäänsä? Jos on, voit vaatia enemmän. Rakkauspaskaa ei kannata miettiä, kaikki haluavat jotain ja suhde perustuu aina molemmin puoliseen antamiseen ja saamiseen.

Vierailija
2/6 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies ei välitä sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole vastuussa sinun mielenterveydestäsi. Jos mies ei ymmärrä tilannettasi, sinun on taisteltava yksin. Loppujen lopuksi kukaan muu ei pysty sinua auttamaan kukn sinä itse.

Vierailija
4/6 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 01:31"]

Mies ei ole vastuussa sinun mielenterveydestäsi. Jos mies ei ymmärrä tilannettasi, sinun on taisteltava yksin. Loppujen lopuksi kukaan muu ei pysty sinua auttamaan kukn sinä itse.

[/quote]

Ei ole normaalia parisuhteessa, että ei saa minkäänlaista myötätuntoa, tukea tai kuuntelijaa asiaan liittyen missään vaiheessa.

Vierailija
5/6 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla itse masentunut, se voi olla vihainen, tai se voi olla kusipää. Sillä saattaa olla itsellään masentunut vanhempi tai sisarus, ja se on epätoivoinen, kun sama tilanne on taas kohdalla. Voitko jättää hänet- eipä teillä taida olla kovin hyvät näkymät?

Vierailija
6/6 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti masentunut vai haetko mieheltä vaan huomiota? Anteeksi, jos kuulostaa karkealta mutta kuulostat enemmän huomionkipeältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi