Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen,miksi et enää halua miestäsi?

Vierailija
23.08.2021 |

Vastaavan mies, miksi et enää halua naistasi ketjun inspiroimana sama ketju naisille. Nyt ihan raatorehellistä faktaa kehiin!

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kyllästyyt olemaan tyttöystäväni sylkykuppina. Kaikki paha johtuu minusta tai laajemmin miehistä. Taustalla jokin lapsena koettu epäoikeudenmukaisuus, kun veljiään hänen mielestään suosittiin, vaikka mitään konkreettista esimerkkiä ei koskaan ole pystynyt sanomaan kysyttäessä. Purkaa nyt katkeruutensa miehiin, joisa minä nyt satun olemaan lähimpänä ja helppo kohde, koska otan kaiken vastaan enkä puolusta itseäni.

Lisäksi ei huolehdi kunnostaan, vaan päivät kuluvat sohvalla karkkia syöden, enemmän ja enemmän lihoen ja miehistä valittaen. Seksi oli parhaimmillaankin surkeaa ja mielenkiinnotonta, ei mitään mielikuvitusta ja tuli niin nopeasti, etten itse kerennyt tekemään mitään. Nykyisin seksiä enää ole lainkaan. Olen surullinen, sillä rakastan häntä kaikesta huolimatta.

Vierailija
102/106 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtanut, pää haisee talille, ei seksiä, ei läheisyyttä. Haluamme myös tulevaisuudelta eri asioita. Ollaan kämppäkavereita, jonkinlaisia ystäviä. En oikein kestä enää. Olen miettinyt, nostanko lopullisesti kissan pöydälle. Ero olisi paras. Omaisuuden jako ahdistaa, sitten talo myyntiin, säästöt, osakkeet, autot... ja lapsi. Kun olen halunnut hänelle normi ydinperheen. Hän tosin jo teini. Meillä myös useita lemmikkieläimiä, miten ne jaettaisiin. Itse haluaisin sitten muuttaa aivan muualle, en täällä enää viihdy, mutta kun lapsi. Suostuisiko hän vaihtamaan kaupunkia. En ikinä voisi asua hänen kanssaan eri kaupungissa. Olen myös eka kertaa suhteemme aikana alkanut viestimään yhden miehen kanssa. Ei siitä mitään suhdetra tule, mutta koen itseni jälleen naiseksi, kun hän kehuu minua. Mitään naiseutta ylistävää en ikinä saa suhteessani, hän ei sanallakaan sano, olisin nyt vaikka jotenkin nätti. Koko aika mietin, miten otan asiat mieheni kanssa puheeksi. Ja olisiko ero vai juttelisin, koska muutenkin suhde on kuin kämppäkavereilla, voidaan vielä asua samassa talossa mutta omat elämät, eli kumpikaan ei enää mistään toiselle tilivelvollinen. Eli hän voisi mennä vaikka treffeille, kuten minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ollenkaan läheisyyttä suhteissanne? Ottakaa miehet mukaan kotitöihin, huomioikaa heidät, huomioikaa kun mies tekee ja kiusotelkaa toisianne, lopulta huomaatte että seksiä ei voi vastustaa enää. Ei voi olla hyvää seksiä jos toinen makaa sohvalla ja toinen vihaisena keittiössä... Ja ei se ole yksin miehen vika, kyllä pitää huomata toisen tekemiset ja arvostaa... M36v

Ottakaa miehet mukaan kotitöihin... Oliko kyse AIKUISESTA MIEHESTÄ vai helmoissa roikkuvasta taaperosta?

Ota se ihan AIKUINEN MIES kaveriksi kotitöihin, huomioi, äläkä kävele yli. Naiset valittaa kotitöistä kuinka ne vie aikaa, mutta ei hyväksy että mieskin tekee ja jos mies tekee, niin ei ainakaan huomaa sitä mitenkään, naiset kehuu kuinka miehet vain komistuu vanhetessaan ja naiset ovat pilalla 30v jälkeen, mut jos seksistä kyse niin se komistunut mies onkin rumentunut🙈 koittakaa nyt päättää mikä on hyvä😅

Vierailija
104/106 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan saanut or...Mia miehen kanssa sängyssä ollessani, sooloillessa kyllä. Olen kyllä yrittänyt miehille kertoa, että mitä haluan, mutta eivöt kuuntele. Minulle on tullut sellainen olo, että suurin osa miehistä välittää vain omasta nautinnostaan sängyssä, ja nainen on vain itsetyydytyksen väline.

Näin lesbona mietin usein, että mitä ihmettä se sellaisten miesten halu naisia kohtaan on, kun eivät ole ollenkaan kiinnostuneita tuottamaan naisille nautintoa. Kohdistuuko se halu silloin edes oikeastaan naiseen vai onko se vaan masturbaatiota, jossa välineenä on nainen?

Miksi yleistät? Oon ollut sen verran monen naisen kanssa että voin sanoa että toinen nainen esim saa todella helposti jos vaikka nuolen, mutta toinen ei saa sama mitä tekee, se ei ole miehen syytä. Jos ootte niin kokemattomien miesten kanssa että eivät osaa kuin jyystää niin oma vika. Ja kait osaatte miehiä hoitaa täydellisesti, siihen voin kyllä sanoa että olen ollut lähes sadan naisen kanssa ja heistä yksikään ei ole esim osannut koskettaa mua oikein nautinnollisesti, tai vaikka runkata silleen että 2 minuuttia ja saan, itse se onnistuu kyllä, mutta ei naisen kanssa. Toinen on suihinotto, moni tuntuu hyvältä, mutta siitä sadasta vain yksi on saanut laukeamaan suihinotolla. Kuvitelkaa sama toisinpäin, yksi mies sadasta tuottaa sen orgasmin. Harva kuitenkaan saa yhdynnästä...

M36v

Enhän mä mitään yleistänyt vaan puhuin nimenomaan niistä miehistä, jotka eivät ole kiinnostuneet ollenkaan naisen nautinnosta. Mikään viestissäni ei viitannut siihen, että kuvittelisin kaikkien miesten, tai edes suurimman osan, olevan sellaisia.

Vierailija
105/106 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan saanut or...Mia miehen kanssa sängyssä ollessani, sooloillessa kyllä. Olen kyllä yrittänyt miehille kertoa, että mitä haluan, mutta eivöt kuuntele. Minulle on tullut sellainen olo, että suurin osa miehistä välittää vain omasta nautinnostaan sängyssä, ja nainen on vain itsetyydytyksen väline.

Näin lesbona mietin usein, että mitä ihmettä se sellaisten miesten halu naisia kohtaan on, kun eivät ole ollenkaan kiinnostuneita tuottamaan naisille nautintoa. Kohdistuuko se halu silloin edes oikeastaan naiseen vai onko se vaan masturbaatiota, jossa välineenä on nainen?

Ei se halu varsinaisesti naiseen kohdistu, vaan kahdenkeskiseen nautintoon. Minulla ainakin halun herättää lopullisesti vasta se, että vaimokin haluaa. Vaikka vaimo ihan sellaisena miellyttävältä näyttääkin, mutta eihän sitä nyt jokaista vastaantulevaa miellyttävän näköistä naista tee mieli panna (onneksi)

M45

Vierailija
106/106 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei enää herätä minussa seksuaalisia hsluja. Oli nuorena komea, nyt on kaljuuntunut, harmaantunut, lihonut, rupsahtanut. Panen pakosta silmät kiinni, peiton alla pari kertaa kuussa, että.m7es ei vaan loukkaantuisi. Mutta vastenm8el7stä touhua. Nuorempi mies kyllä houkuttaisi.

Sinulla on oma kroppa täysin kuosissa ja naama on nätti kuin kaksikymppisellä?