Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kello 21:15 tulin suihkusta ja ukkoni oli mennyt jo sänkyyn!

Vierailija
19.09.2014 |

Kysyin että menetkö sä jo nukkumaan?
Vastaus vihaisesti: "Menen! Jokainen tehkööt vapaa-ajallaan mitä haluaa!"

Olin ihan että TÄH?????

Sanoin ok ja suljin oven ja menin olohuoneeseen. Ei hitto mulla on törppö ukko!
Eilen se haukkui mua että en tee muuta kuin.istun av:lla ja väitin vastaan ja se meni kello 22 nukkumaan. Itse olin niin surullinen sen väitteistä sillä olin tehnyt koko päivän vaikka mitä, etten saanut unta ja olin olohuoneessa. Nukahdin sitten sohvalle ja siitä heräsin aamulla.
Koko päivän sain kuulla ilkeitä asioita ja tuhahduksia.
Ja nyt tuo?
Onko se murrosikäinen vai missä mättää???
Mulla taitaa olla oikeasti av:n kamalin ukko!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa inhottava ukko. ottaa nokkiinsa siitä kun et tykkää hänen haukkumisestaan.

Vierailija
2/25 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin suihin ukolta, kyllä molemmat tuli iloisiksi ja pirteiksi.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella osalla suomalaisista on univelkaa, joka haittaa terveyttä, joten oikeutettuahan se on yrittää edes joskus nukkua. Enemmän olen huolissani siitä, miten aggressiivinen olet täysin turhasta - ja miten monet samaistuvat aggressioosi. Yritä ymmärtää muita niin tulet itsekin paremmin ymmärretyksi.

Vierailija
4/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:50"]

Otin suihin ukolta, kyllä molemmat tuli iloisiksi ja pirteiksi.ap

[/quote]

Ei ollut oikea ap.

Täällä minä istun edelleen olohuoneessa. Yksin. Ei tekisi ollenkaan mieli mitään seksijuttuja kun minua on loukattu.

Ap

Vierailija
5/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen miehen sit olis pitänyt tehdä?

Vierailija
6/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen punaista jo pelkästä lukemisesta ja rupeaisin kyllä vitutuksessani yhtä lapselliseksi ja (jos asutte omakotitalossa) rupeaisin kello 5 imuroimaan ja pyyhkimään pölyjä ja tekisin kaiken siivouksen ja ruuan laiton yms. oikein ylikorostetusti. Iltapäivällä lapsien kanssa moneksi tunniksi leikkipuistoon ja ulos potkimaan palloa. Joka välissä huomauttaisin jos mies katsoo tv:tä tai nettiä, tiuskisin ja painuisin kello 8:30 nukkumaan. Sais nähdä itse miltä tuo kyttäys ja vittuilu tuntuu.

Vierailija
7/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:41"]Selitätkö vähän tarkemmin, mistä olet vihainen. Miksi mies ei olisi saanut mennä nukkumaan siihen aikaan kun tahtoo?
[/quote]

Ei kai se aika se ongelma ole, vaan se, että kun ap kysyi onko mies menossa nukkumaan vastaus tulee äyskimällä ja henkinen keskisormi pystyssä. Ainakin meillä illalla jos toinen lähtee kohti makuuhuonetta on ihan normaalia kysyä "Menetkö jo nukkumaan?" ihan vaan siksi, että osaa itse olla hissuksiin ja mennä nukkumaankin hiljaa ja valoja sytyttämättä.

Vierailija
8/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tota samaa kun on joku herne tai muu nenässä. Menee aikaisin sänkyyn sanomatta mitään, sammuttaa valot ja kääriytyy peittoonsa. Siinä on ihan turha yrittää keskustella tai mitään -eihän se ole oikein valvottaa toista kun tämä on väsynyt.

Vierailija
9/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mies olisi halunnut huomiota ja seksiä mutta sinä olet ollut kiinnostunut vain av:sta. Vähän sama kun naiset loukkaantuu kun mies pelaa tai katsoo urheilus.

Vierailija
10/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
11/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiusaa miestäsi enempää, sillä hänkin tarvitsee toimivan parisuhteen.

Vierailija
12/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukkosi lähtee viikon kuudelta aamulla töihin, voi viikonloppuna sitten olla jo aika loppu. Varsinkin jos on viikolla katsonut telkkaa puoleenyöhön parina päivänä. Ap taas kuulostaa joltain kotiäidiltä jolla ei oo pahemmin kiire mihinkään mutta kotityöthän vastaa tosiaan päivää tehtaalla tai raksalla.

Vierailija
13/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, notkutko koko päivän netissä? Olet ilmeisesti kotona kaiket päivät. Leikitkö lasten kanssa? Mitä se "vaikka mitä" on, jota sanot tekeväsi päivän mittaan? Tyhjensit ja täytit tiskikoneen? 

Lue tekstisi läpi, ap. Jos voisit valita nukutko kunnon yöunet vai istutko iltaa itsesi kaltaisen ihmisen kanssa, kumman valitsisit?

Vierailija
14/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meen ens kerralla hänen viereensä omalla vapaa-ajallasi ja halaa ja kerro, että teet omalla vapaa-ajallasi nyt mitä tykkäät. Olla miehesi vieressä. Ota pilke silmään. Älä mene alle tai mukaan siihen kiukutteluun. 

Itke itkus, mutta voita mieles. Meän vaan viereen ja osoita oma vahvuutsi. Toinen kiukuttelee. Näe se ihminen siellä kiukun alla. Tsemppiä. Sä olet hyvä puoliso, niin se toinenkin on. Sano sille, että terve. Mitä kuuluu? Ja tarkoita sitä ihan oikeesti ja kuuntele. 

Vierailija
15/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies olisi oikeasti ollut vähän huomionkipeä, mutta sitä saattaa olla vaikea sanoa. Helpompi marista jostain muusta ja toivoa, että ymmärtäisit rivien välistä.

Vierailija
16/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi haluaa rakastella. Menemällä aikaisin makuuhuoneeseen hän toivoo, että sinä tulisit perässä ja rakastelisitte. Hän kaipaa sinua mutta ei osaa sitä kertoa.

Vierailija
17/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin mieheni. Oli oikea sika

Ap

Vierailija
18/25 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 08:57"]

Ap, miehesi haluaa rakastella. Menemällä aikaisin makuuhuoneeseen hän toivoo, että sinä tulisit perässä ja rakastelisitte. Hän kaipaa sinua mutta ei osaa sitä kertoa.

[/quote]

Tuskin se osaamisesta on kiinni. Se nyt vaan on niin, ettei pihtariakalle kannata yrittää mitään kautta tehdä aloitetta. Pettymys tulee kuitenkin, vaikka käyttäisi tunteja asian hienovaraiseen valmisteluun. Näin ainakin meillä.

Vierailija
19/25 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan torkut ovat aamun virkkuja ja saavat enemmän aikaiseksi (kuin AV:llä notkumalla).

Vierailija
20/25 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitätkö vähän tarkemmin, mistä olet vihainen. Miksi mies ei olisi saanut mennä nukkumaan siihen aikaan kun tahtoo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi