Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko ottanut miehen joka halusi vain yhden lapsen?

Vierailija
23.08.2021 |

Olisit vai et?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä puolisoa niin vain oteta.

Vierailija
2/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusimme molemmat vain yhden lapsen ja sen myös onneksi saimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni olisi halunnut yhden lapsen olisin siihen ehkä suostunut. Hän ei kuitenkaan halunnut lapsia ja minun lapseni on ainokaiseni ja hyvin läheiset välit on miehelläni ja lapsellani, vaikka lapsi jo aikuinen onkin.

Vierailija
4/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tuossa vain lapsihaaveen tiellä, joten en olisi oikea nainen tuollaiselle. En halua yhtään lasta.

Vierailija
5/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullista. Onko totta, että joku haluaisi vain yhden lapsen? Jos lapsi itse saisi päättää niin hän varmasti haluaisi useamman sisaruksen.

Vierailija
6/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Mä halusin vain yhden. Sain yhden. Ensimmäinen aviomies halusi monta, toinen ei yhtään. 

Vierailija
7/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Halusin itse vain yhden lapsen. Mieheni halusi useampia, ja lopputulos on että meillä on nyt kolme lasta. En tiedä, miten tässä näin kävi, mutta ihan tyytyväinen olen.

Vierailija
8/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten surullista. Onko totta, että joku haluaisi vain yhden lapsen? Jos lapsi itse saisi päättää niin hän varmasti haluaisi useamman sisaruksen.

Toivottavasti muissa asioissa osaat kuitenkin opettaa lapsilaumallesi vähän avarakatseisemmin asioita ja useammalta näkökantilta. 

Surullista jos elämä perustuu kovin mustavalkoiseen ajattelutapaan.

Vierailija
9/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska itse en halunnut yhtään. 

Vierailija
10/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En halua lapsia ollenkaan.

Vierailija
11/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tuossa vain lapsihaaveen tiellä, joten en olisi oikea nainen tuollaiselle. En halua yhtään lasta.

Sama.

Vierailija
12/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin luulet?

Vierailija
13/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota voi tietää etukäteen. Moni sanoo haluavansa ainakin 2 lasta, mutta kun todellisuus valkenee lapsen myötä, haluaakin jättää lapsiluvun yhteen. Toki voi käydä myös päinvastoin että alunperin yhden halunnut haluaakin enemmän. Itse voisin, koska en missään nimessä halua montaa lasta.

Vierailija
14/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kävimme lapsikeskustelun heti ihastuttuamme ja totesimme, että jos kumpikaan haluaisi lapsia, emme menisi yhteen. Miehellä oli jo kaksi teiniä, minulla toiveeni mukainen nolla lasta. Nyt 16 vuotta myöhemmin elämme onnellisina kahdestaan ja silloiset teinit on saatu aikaa sitten maailmalle.

Vierailija
15/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytölläni on 3 kaveria joilla kaikilla 2 pikkusisarusta, useimmat pikkuveljiä. Hän on useamman kerran kotiin tullessaan todennut että ihanaa kun täällä saa olla rauhassa :)

Vierailija
16/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Mä halusin vain yhden. Sain yhden. Ensimmäinen aviomies halusi monta, toinen ei yhtään. 

Onko lapsesi ekan vai tokan miehen?

Vierailija
17/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska itse haluan 2-3 lasta.

Vierailija
18/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin luulet?

Miksi ääliöt luulevat tietävänsä muiden toiveet näitä itseään paremmin? Koska asettuvat muiden yläpuolelle.

Vierailija
19/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsesi ekan vai tokan miehen?

Ekan. Aikanaan sovittiin yhdestä, mies muutti mielensä ja halusikin monta, erottiin. Hänellä on suurperhe toisen vaimonsa kanssa. :) Toisen aviomiehen kanssa lapsiluku oli jo tavatessa molemmilla täynnä. Kasvatettiin se ainokaiseni maailmalle ja ollaan jo kaksin.

Vierailija
20/42 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa miehessä vastenmielisintä olisi hänen joustamattomuutensa ja ehdottomuutensa, joka saattaa olla oire persoonallisuushäiriöstä tai neurologisesta poikkeavuudesta, ei niinkään se, montako lasta hän sanoo haluavansa.

Ihmiset sanovat paljon sellaista, mitä eivät tarkoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi