Miksi meidän pitäisi nöyristellä maskista kieltäytyjille?
Olen ihan tosissani tätä miettinyt. He tuhoavat yhteiskuntamme ja me vain hymyilemme heille ja annamme heille ilmaista toimeentulotukea. Me, normaalit, maskia käyttävät ihmiset, olemme enemmistö. Maskista kieltäytyjien tulisi keittää kahvimme ja hieroa jalkapohjamme!
Kommentit (11)
Ja mitä te kynäniskat ajattelitte tehdä asialle?
T. Isomies
Vierailija kirjoitti:
T. Isomies
Isomies vain kaatuu korkeammalta ...
T. kynäniska taistelulajiharrastaja
En ehdi keittelemään kahvia kuin korkeintaan ruokatauolla.
terv. maskiton.
Olen saanut yhden rokotteen ja sairastanut taudin. Ei jaksa enää kiinnostaa koko korona, it's over for me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. IsomiesVetää turpaan.
Ja varmaan samaan aikaan kiroatte kovasti(mutta ette tietenkään ääneen).
Suomessa on MASKISUOSITUS, ei PAKKOA. Maskiko tekee ihmisestä paremman ihmisen?
Huomaa älykkyystaso kun ensisijainen menetelmä on väkivalta. Suututtais minuakin jos ei raksuttais.
Olen töissä ja sairastanut koronan. En pääasiassa käytä maskia, koska haluan olla osana lopettamassa tätä epämiellyttävää ja rahaa maksavaa tapaa.
Minusta jotenkin huvittavaa, että keväällä -20 oltiin tyytyväisinä ilman maskeja ja niitä ei suinkaan tarvittu julkisen(kaan) vallan mielestä, mutta nyt vain pientä lisäsuojaa (jos sitäkään, kun ihmiset eivät käytä maskeja oikein, eikä peruskirurgimaskit auta deltaa vastaan), mutta suuri yleisö seuraa haukansilmällä, käyttävätkö muut maskia vai eivät.
Massahysteriaa.
*mutta nyt vain pientä lisäsuojaa tarjoavien maskien käyttöä seurataan haukansilmin.
Miksi meidän pitäisi antaa huomiota tälle, epätoivoiselle maskifanaatikolle?
En saa toimeentulotukea en käytä maskia. Olen sairastanut koronan
Olen 51 vuotias nainen
Aloitus on omaa harhaluuloa