Kuka proffa irtisanottiin Helsingin yliopistolta?
Kommentit (7)
Näitä virkamiehiä ja reippaita naisia on, joita ei käytännössä johdeta eikä valvota eikä tekemisiin puututa.
Itselläni tapaus, jossa virkamies, lastenvalvoja antoi lainvastaisia neuvoja (Ex kertoi avoimesti näistä palaverissa), häiriköi minua avoimesti minua ja lasta, niin, että ulkopuolinen joutui puuttumaan, syytteli ja väitti toista, kunnes kerroin äänittäneeni puhelun niin tarina muuttuukin ja virkamies hiljenee sekä paljon muuta, kuten allekirjoitutti sopimuksen, joka sitten häviskin jne. Myös epäilen virkamiehen luovuttaneen mua koskevia tietoja eteenpäin.
Pyytäessäni vaihtamaan käsittelijää ei esimies tähän suostunut. Valvova viranomainen ehdotti rikosilmoituksen tekemistä, koska valvovaan viranomaisen johdossa on tämän yksikön johtaja, joka ei huomautuksista huolimatta puutu asioihin.
Meillä on enemmän tätä sotkua ja laitonta toimintaa sekä ahdistelua siellä missä sitä ei uskoisi olevan. Miettikää mitä tietoja annatte virkamiehille, koska niitä saatetaan käyttää surutta milloin mitenkin ilman valvontaa tai ilman rangaistusta.
Joo eilen illalla yhdessä ketjussa oli nimi, mutta se ketju on poistettu. Ulkolainen nimi.
Laitos ois kiva tietää... Häirinnyt useampia henkilöitä, niin liekö tuo ihan tyhjästä tempaistu juttu ole?