Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuonna 1975 syntyneet!

Vierailija
19.09.2014 |

Mitä teille kuuluu? Elämäntilanne? Fiilikset? Mitä aikaa elämässäsi kaipaat eniten? Pelottaako vanheta? Kertokaa kaikki :-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, kolme lasta, koti maksettu ja hyväpalkkainen työ. Yritän harrastaa enemmän liikuntaa. Tähän asti olen ollut huoleton kuntoni suhteen, mutta ei ole oikein varaa enää olla. Ei pelota mikään muu kuin Suomen heikko taloudellinen tila ja mahdollinen kertausharjoituksiin joutuminen.

mies -75

Vierailija
2/3 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ollut pari vuotta, lapsi (ensimmäinen ja ainut) tulossa marraskussa. Ensi kuussa muutetaan uuteen ihanaan asuntoon. Vanhenemisessa pelottaa ainoastaan rupsahtaminen ja välillä mietin pitäisikö laittaa jotain botoxia tms. Töissä menee ihan kivasti, mutta työpaikan ilmapiiristä on tullut kamala ja mietinkin, että voisko elämässä tehdä jotain muutakin elääkseen. Oma työni on kuitenkin ainakin minulle aika helppoa ja mukavaa vaikkakin kiireistä. Poden huonoa omaatuntoa että muissa töissä työpaikallani tuntuu olevan vielä paljon kiireisemmät olot ja ihmiset ovat stressaantuneita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen jatkaa: Miksi kertausharjoituksiin joutuminen huolettaa? Itse en pääse niihin koskaan, ja mua huolettaa se, että tositilanteen tullen mun kriisiajan taidot  on tällä hetkellä vuodelta 2001.  Onneksi olen sentään ensiapukoulutettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän