Onko Janna tosiaan 32v? Luulin 10 vuotta nuoremmaksi
Kommentit (17)
Minä luulin, että on jotain 35-v. :D
Minä taas 10 vuotta vanhemmaksi. Kauhea kääkkä ja valitettavasti siinäkin perheessä tytär perinyt isänsä ulkonäön.
lähinnä biisien perusteella tuota ikää arvioin
ap.
Minkä ikäinen ap itse on? Mä olen 22 eikä todellakaan näytä mun ikäiseltä. Olisin 10 v vanhemmaksi just veikannut.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:53"]
lähinnä biisien perusteella tuota ikää arvioin
ap.
[/quote]
Entäs sitten tämä artisti biisien perusteella...?
Jos biiseistä ja niden sisällöstä puhutaan ni vois tosiaan kuvitella lähinnä teiniksi. Ulkonäkö vastaa oikeaa ikää mikäli meikin alta jotain näkee. Kaula paljastaa jos ei oo fotoshopattu kuva
Janna on kaunis ja hänellä on koskettavan matala, kaunis ääni. <3
Tosi kaunis niin kuin äitinsäkin.
Kertokaa joku Maaritin ikäinen, kuka olisi vähintään yhtä kaunis?
Mä kyllä tiedän montakin jopa Maaritia vanhempaa, jotka on luonnossa tosi ja kauniita ja tyylikkäitä, mitä ei Maaritista voi sanoa.
Jannan ääni on kamalan repivä vaik laulaaki matalalta.
Millä se on elättänyt itsensä tähän asti? Ei musiikilla kumminkaan.
Ai millä elättänyt aiemmin? Vanhempiensa ja isovanhempiensa rahoilla elänyt. Jannan isoisähän on taidemaalari Olavi Hurmerinta. Soul-hommat eivät koskaan ottaneet tuulta purjeisiinsa, joten sieltä ei ainakaan tullut rahaa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:44"]Millä se on elättänyt itsensä tähän asti? Ei musiikilla kumminkaan.
[/quote]
Soul laulajana. Ks wikipedia
Laulanut soulia ja jazzia, soittanut pianoa. Ja nyt: menestys tulee Antti Tuisku äänikloonina teinisanoituksilla...
Sillä on liikaa meikkiä ja hiustenväri ei paras mahdollinen.
En tiedä ikää mitta näyttään mielestäni ihan 30-35 vuotiaalta.