Ruotsi yo kirjallinen syksy 2014
Moi! Fiilikset kokeesta, miten meni? Mielestäni luetunymmärtämiset olivat supervaikeita!!! Ytl odottaa B-ruotsin kirjoittajalta liikaa.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:09"]Oli kyllä vaikeat luetunymmärtämiset vaikka koen osaavani laajasti sanastoa. Odotukset oli kovat ja pettymys tulee sillä kuuntelu oli super vaikea ja sit vielä toi siihen päälle.. Ei hele
[/quote]. Mä luin aivan hullusti ruotsia kesästä lähtien ja opettelin ulkoa kaikki abikirjojen sanastot.. Näillä näkymin hyvä jos B tulee! Pettymys on suuri...
Meni ihan päin persettä eikä kuuntelu pelasta tilannetta yhtään... Oon niin pettyny sekä itteeni että ytl:ään :-D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:30"]Saan kai An............ Vittu
[/quote]. Voin kertoa että et taida olla ainut.. Täällä myös yksi A:n omaava
Meni ihan hyvin! Luettu harmitti ku oli nii tympiä ja meni vähä veikkailuksi osa. Se Kekkostehtävä oli kauhein ku oli kaikki iha epävarmoja suunnillee :D no sain siitä kolme oikei kuudesta hahha. Rakenne oli helpoin mitä oon ikinä tehny oujea! Meni melkee kaikki oikee hihiii! Kirjoitelma- ja viestintäaiheetki oli suht yksinkertasia, kai tästä ihan hyvä tulee! Jäi ainaki varmempi fiilis ku kuuntelun jälkee :D sillo tuntu että ei herrane aika mutta nyt oli ihan JEEE -fiilis! ☆★ happyyy
Tietäispä mikkä on pisterajat niin sais jotaki osviittaa siitä mitä vois tulla. Toivotaan, että ne on tosi alhaiset...
Musta kirjallinen oli ihan keskitasoa, mutta kun epäonnistuneen kuuntelun huomioi nii kokonaisuutena melko vaikee paketti tää s2014
Aaargh miten tässä pääsee ns tokalle kommenttisivulle muuten ku kommentoimalla?!?! Sillo tää pomppaa sinne viimisii vastauksii
Laskin että noin 175-180 pistettä pitäisi tulla koko kokeesta, onko mahdollista saada M noilla pisteillä nyt kun pisterajat (todennäköisesti&toivottavasti) laskevat ??
Itselläni uusinta odottaa mikäli pisterajat ei satu tippumaan tänä vuonna.
Minä päivänä saatte open tulokset? Kertokaapa sit tänne mitä saitte tässä vaiheessa! Me saadaan kai pe, huijui jännittää melkee
Mulla meni kuuntelussa monivalinnat huonosti ja avot hyvin :D kirjallisessa oli luetunymmärtämiset tosi vaikeita, mut ne oli ihme kyllä menny hyvin... jos rajat laskee tarpeeks niin L vois tulla:) sitä on kyllä toivottu
Oli kyllä vaikeat luetunymmärtämiset vaikka koen osaavani laajasti sanastoa. Odotukset oli kovat ja pettymys tulee sillä kuuntelu oli super vaikea ja sit vielä toi siihen päälle.. Ei hele