Niin raivostuttavaa, kun jotkut eivät IKINÄ kuuntele mitään mitä toiset yrittävät puhua!!!
Hel vetin hel vetti että raivostuttaa. Pari sanaa ja alkaa päälle puhuminen ja koko homma menee aivan sivuraiteille 🤬🤬😤😤 Sitten tapellaan ja huudetaan aivan aiheen vierestä eikä ikinä päästä itse asiaan, kun TOINEN EI KUUNTELE!!!!
V i t u t t a a , etten opi. Miksi kuvittelen hänen muuttuvan, miksi kuvittelen, että tällä kertaa saan sanottua asian ilman keskeytystä😤😤😤🤬 tämä oli viimeinen kerta, minulle riitti tämä loputon pas ka!!!!
Kommentit (10)
Kannattaa heti kun hän pitää tauon niin vain sanoa että kuten sanoin ja jatkaa siitä mihin jäi. Täysin ohittaa se mitä tuo keskeyttää sanoi.
Kun hän kysyy että etkö kuunnellut niin kysy että mitä sanoin, mitä juuri sanoin. Jos hän ei pysty kertomaan mitä sanoit on tapaus toivoton.
Älä jää myös jankkaamaan vaan kokeile pari kertaa ja jos ei tiedä mistä puhut niin älä jää kertaakaan loputtomaan kierteeseen.
Minna 42, poliisia avustava psykologi
Mistä sinä AP haluaisit puhua? Kerro tänne, ku
kukaan ei tuomitse. Avaudu tilanteestasi niin se helpottaa. Terkuin ystävä jota et tunne.
En viitsi tänne selostaa, on niin yksityiskohtainen asia. Minua vain raivostuttaa tämä loputon kaava, joka toistaa itseään enkä ikinä opi. En ymmärrä minkä v i t u n takia pitää alkaa mäkättämään päälle kuunneltuaan kaksi sanaa😤😤😡😡 Lopulta en melkein enää edes muista sitä syytä, miksi soitin ja lopputuloksena on niin rankka v i tutus, että tekisi mieli huutaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa heti kun hän pitää tauon niin vain sanoa että kuten sanoin ja jatkaa siitä mihin jäi. Täysin ohittaa se mitä tuo keskeyttää sanoi.
Kun hän kysyy että etkö kuunnellut niin kysy että mitä sanoin, mitä juuri sanoin. Jos hän ei pysty kertomaan mitä sanoit on tapaus toivoton.
Älä jää myös jankkaamaan vaan kokeile pari kertaa ja jos ei tiedä mistä puhut niin älä jää kertaakaan loputtomaan kierteeseen.
Minna 42, poliisia avustava psykologi
Kunpa pystyisin tuohon. Minulla vain kiehahtaa välittömästi, kun se alkaa taas ja tajuan, että tämä on tätä ikuisesti. Suututtaa ajatella, että joku toinen jossain saa kertoa asioita rauhassa niin, että häntä kuunnellaan eikä aleta kiljumaan aiheen vierestä jotain pas kaa. Olen niin väsynyt niin moniin ihmisiin. En aio enää soittaa, minulle riitti, väsyn tähän raivon tunteeseen.
Jotku ihmiset vain on semmoisia. Ei niitä kiinnosta toisten asiat vaan kuvittelevat omien asioiden olevan paljon tärkeämpiä ja että kaikki haluaa ne kuulla.
Tiesitkö että hyvä ystävä ei ole se jolla on hyvät jutut vaan se joka osaa kuunnella.
Olen joskus yrittänyt seurustella ihmisen kanssa joka oli keskeyttäjä. Aloinkin tekeen siten että aina kun keskeytti en kuunnellut hänen puhetta vaan sanoin että sie keskeytit ja kohta uudelleen niin että keskeytit taas keskeytit. Tai sitten vaan lähtee käveleen pois ja jättää yksin puhumaan.
Paras on tietenkin lähteä heti pois sellaisesta parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna 42, poliisia avustava psykologiKunpa pystyisin tuohon. Minulla vain kiehahtaa välittömästi, kun se alkaa taas ja tajuan, että tämä on tätä ikuisesti. Suututtaa ajatella, että joku toinen jossain saa kertoa asioita rauhassa niin, että häntä kuunnellaan eikä aleta kiljumaan aiheen vierestä jotain pas kaa. Olen niin väsynyt niin moniin ihmisiin. En aio enää soittaa, minulle riitti, väsyn tähän raivon tunteeseen.
Hehee! Käännetäänpäs tämä nyt vaihteeksi sillä lailla että vika on aloittajassa. Kenties sinä ap olet maailman väsyttävin maratoonipuheluiden soittaja. Soitat ja alat puhua ja kiertää ja kaartaa etkä edes itsekään välttämättä tiedä mitä meinaat haluta kertoa, vaan puhut ihan vain jotain tajunnanvirtaa missä ehkä saat omia ajatuksiasi selkeiksi mutta mitä kukaan-kukaan-kukaan ei ikinä jaksa kuunnella! Ja muut ihmiset on sun puheluihin jo kuolemanväsyneitä, olet puhunut heidät puuduksiin.
Vuosikausien ajan ne muut ihmiset on satoja kertoja yrittänyt kohteliaasti lopettaa sun puhelut. Ei ole onnistunut, koska olet paksukalloinen aasi joka vain jatkaa sitä tajutonta tajunnanvirtatarinointiaan. Mutta NYT yllättäen muut on vihdoin keksinyt tavan saada sut lopettamaan sun puhelut! Kun sä soitat niille ja puhut, niin ne vain puhuu päälle ihan mitä vain!
Tuo on tekniikka jolla sun tuttavat saavat sut turhautumaan niin että lopetat heille soittamisen. Toimii ;)
Tuo päälle puhuminen todellakin on turhauttamistekniikka, toisen ihmisen nappuloiden painamista.
On myös ihmisiä jotka puhuu taukoamatta. Mihinkään ei voi kommentoida mitään ja asia vaihtuu lennosta toiseen. Ilman että selittäisi jonkun jutun loppuun.
Minä en jaksa kuunnella, anteeksi siitä. Olen toipumaisillani masennuksesta, ja haluan ympäröidä itseni hyvällä, kauniilla ja positiivisella. Se ei oikein onnistu, jos ympärilläni on ihmisiä joiden elämä pyörii draaman ja valituksen ympärillä.
Toki ymmärrän ja hyväksyn jos se tarkoittaa ystävyyden loppua, muutaman olen laittanut menemään jo ihan omasta aloitteestani. En vain pysty/suostu enää toimimaan negatiivisten purkausten jättömaana. Koita sinäkin ap keksiä jotain kivempaa puhuttavaa. Tai ehkä voitte keksiä jotain muuta kuin asioiden purkamista.
Mitä sä sanoit? Voitko toistaa? Meni vähän ohi sun juttus.
Ja toiset on äänessä koko ajan ettei suunvuoroa saa, jos ei puhu päälle😂