Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naisesta joka ei juuri koskaan meikkaa?

Vierailija
19.09.2014 |

Itse olen tälläinen. Minulla on hyvä iho ja isot silmät. Meikkaan vain baariin lähtiessä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma että joku sanoisi homssuinen :D

Vierailija
2/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunein tietämäni nainen meikkaa vähän ja harvoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska, kuten minä :D Nukun mieluummin aamula pitempään kuin meikkaan. Olen niin tottumaton meikkaaja, että mulla menee siihen aikaa. Ja illalla ärsyttää pestä meikit naamasta, ei jaksais :D Mutta toisaalta, meikkaamiseen vois varmaan saada samanlaisen rutiinin kuin hampaidenpesuun. Mulla on ainakin iho melko hyässä kunnossa, en tiedä sitten vaikuttaako meikkaamattomuus vai ihan vaan geenit...

Vierailija
4/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadioilainen siis.

Vierailija
5/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään mieltä. Meikkaa tai ei, mitä väliä?

Vierailija
6/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva olis kiva.

Vierailija
7/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvioi ihmisiä ulkoisten asioiden perusteella.
En muutes itsekkään meikkaa.

Vierailija
8/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, itse meikaan ehkä kerran viikossa ja silloinkin ripsivärin ja puuterin verran. Baarinkin meikkaan todella luonnollisesti. Tuan meikin kanssa näytän vain suttaiselta, vaikka ammattilainen olisi meikannut, ei sovi mulle.

Vierailija
9/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:02"]En mitään, itse meikaan ehkä kerran viikossa ja silloinkin ripsivärin ja puuterin verran. Baarinkin meikkaan todella luonnollisesti. Tuan meikin kanssa näytän vain suttaiselta, vaikka ammattilainen olisi meikannut, ei sovi mulle.
[/quote]

*Tumman

Vierailija
10/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto ja varmasti nätti ilman meikkiäkin! Itse meikkasin vuosia työhön lähtiessä..joskus jätin meikkivoiteen ja puuterin pois, luomivärin ja ripsarinkin. Tajusin että olen ihan yhtä nätti ilmankin, minullakin hyvä iho ja hyvät ripset ja kulmat tummat vaikka olen vaalea. Paras oli kerran kun joku kysyi että mitä meikkivoidetta mulla on kun näyttää niin hyvältä, olin luomuna! En enää meikkaile kuin muutaman kerran vuodessa joihinkin suuriin tapahtumiin, huulikiillolla pärjää mainiosti ja parfyymi on must!

Vierailija
11/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisen naisen eikä herätä mitään ihmeempiä ajatuksia. Tyypillä on ihan hyvä itsetunto eikä ole kovin pinnallinen. Myös moni muu moni tuttu meikkaa satunnaisesti. Itse en ole tainnut koskaan olla ilman meikkiä yliopistolla tai töissä, mutta meikkaan kevyesti vain silmät, koska iho ei vaadi mitään laittamista.

Vierailija
12/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:58"]

Itse olen tälläinen. Minulla on hyvä iho ja isot silmät. Meikkaan vain baariin lähtiessä.

[/quote]

Viisas ja sinulla on hyvä itsentunto. Meikkaaminen on idiotismia. 

Vierailija
13/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se sopii. Vaimoni meikkaa hyvin harvoin isompiin juhliin.

Vierailija
14/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien silmät ja iho eivät kestä meikkiä. En esim. itse olen tälläinen ja ei se minua suuremmin häiritse. Olen ihan riittävän kaunis näinkin, luonnollisuus on ihan mukava asia. Tosin joskus olisi kiva laittautua enemmän, mutta lähes joka kerta siitä seuraa jälkeenpäin ongelmia.

Vierailija
15/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä. En meikkaa itsekään. Hyvä itsetunto ja sinut itsensä kanssa.

Vierailija
16/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaa mua laisinkaan. Tietysti on kiva, että muutoin on peiliin katsottu aamulla, hiukset kammattu jne. Toisille sopii hyvin meikittömyys, toisia kyl hyvä meikki piristää kovasti. Itse meikkaan joka arkipäivä. Viikonloppuisin vaan kylään mennessä. Kotona olessa en meikkaa tai jos tulee vain kaupassa käytyä.

Vierailija
17/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesta.

Vierailija
18/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tällainen tuttava, ja aika kamalalta näyttää kun naisella itsellään on mustaksi värjätty tukka ja yleensä mustat vaatteet.

Vierailija
19/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään meikkaa, nykyään. Mammalomalla kotona, elinpiiri suunnilleen kodin ja kaupan välillä. Ei ole kukaan katsomassa miltä näytän, vauvalle sillä ei ole väliä ja mieskin on vain illat töiden jälkeen kotona. Joten miksi näkisin vaivaa.

Vierailija
20/20 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Itse meikkaan, mutta koska en ole pinnallinen en tee johtopäätöksiä ihmisen persoonallisuudesta tai muista ominaisuuksista, kuten itsetunnosta, sen perusteella miltä joku muu näyttää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä