Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää hajoaa miehen manflu-ininään!!

Vierailija
19.09.2014 |

Heti kärkeen on todettava, että TIETYSTI ihminen saa sairastaa rauhassa, eihän se mitään kivaa ole. Mutta. Mieheni on nyt maininnut "oon varmaan tulossa kipeäksi" päivittäin yli KAHDEN VIIKON AJAN. Eilen illalla sanoi "huh, nyt se tauti iskee", mutta edelleen meni tänään töihin. Varmisti vielä, etten laita häntä hoitamaan vauvaa, jos sairastuu. (Aikoo varmaan sitten jäädä palkattomalle vapaalle lapsenhoitoon, jos minä sairastun...) Kokemuksesta tiedän, että kun se lensu on sitten vihdoin sairastettu, mies voivottelee useamman viikon ajan, miten "on vieläkin heikko olo".

Olen paijannut, voivotellut yhdessä miehen kanssa, keittänyt teet ja kanakeitot, tarjonnut kipulääkettä, antanut miehen luistaa kotitöistä. Nyt alkaa kuitenkin käpy palaa, saatana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, ja päälle vielä joka aamuinen " nukuin niin huonosti ja väsyttää!". No vittu mitäs valvoo aina kahteen asti!

Vierailija
2/4 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset miehiä väheksyvät stereotypiat, kuten man flu, ovat yllättävän hyväksyttyjä nykyisin, etenkin naisten keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manflu-sairastumisessa yleistä näyttää olevan, että se jatkuu viikkotolkulla, töissä voi hyvin käydä mutta kotona ei voi liikauttaa evääkään, ja erityisen pahaksi tauti äityy, jos vaimo ehdottaa kotitöiden tekemistä.

Vierailija
4/4 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut viikon flunssassa ja tuo mies valittaa kun on käsi kipeä eilisen verinäytteen oton jälkeen... ei nyt ihan sympatia riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän