Rakastatko kumppaniasi enemmän kuin hän sinua?
Musta tuntuu :/ ollaan oltu kaukosuhteessa 2vuotta, nähdään pari kertaa viikossa. Nytkin mulla on niiiiin rakastunut olo ja tekisin mitä vaan että voisin nähdä mieheni. Ja jos mulla olis auto niin ajaisin ton alle tunnin matkan varmaan joka päivä että voitaisiin nähdä. On toki kivaa ja mullekin tärke saada parille päivälle omaa aikaa, mutta... Onks tää vaan naisten juttu?
Kommentit (12)
Ai. No sit sulle on vissiin vaan paremmat kortit ku mulla :D toisaalta mun mies ei oo sellanen rakkauden tunnustaja tai yltiöromanttinen. Mut silti. Olis se nyt kiva ettei mun näkeminen olis aina vaan velvollisuus. Ap.
Alle tunnin matka? Kaukosuhde? Jos sinä hoidat sen pari kertaa viikossa näkemisen eikä mies vaivaudu noin lyhyttä (kaikki on suhteellista...) matkaa taittaminen vuoksi niin ymmärrän todella tunteesi.
Minusta tuntuu että me olemme molemmat aika samalla tasolla tunteissamme. :) Vaikka osoitamme ne eri tavoin. T. Kaukosuhteessa elävä jolla on usean tunnin välimatka
En. Minä olen se joka voisi pettää.
Meillä mies taitaa rakastaa minua enemmän kuin minä häntä. Olemme olleet eron partaalla jo pitkään ja mies sanoo ettei hän voisi elää ilman minua. Minä taas pystyn ihan hyvin kuvittelemaan elämäni ilman häntä. Toisaalta voihan tuo miehen "riippuvuus" olla sitäkin että hän oikeasti pelkää jäädä yksin koska hänen on todella vaikea avautua ja tutustua uusiin ihmisiin. Kaipa hän ajattelee ettei enää voisi löytää ketään muuta.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:46"]Alle tunnin matka? Kaukosuhde? Jos sinä hoidat sen pari kertaa viikossa näkemisen eikä mies vaivaudu noin lyhyttä (kaikki on suhteellista...) matkaa taittaminen vuoksi niin ymmärrän todella tunteesi.
Minusta tuntuu että me olemme molemmat aika samalla tasolla tunteissamme. :) Vaikka osoitamme ne eri tavoin. T. Kaukosuhteessa elävä jolla on usean tunnin välimatka
[/quote]
Ensimmäiset pari vuotta siis meillä oli 4h eromatka :) nyt viimeisen kuukauden ollaan asuttu näin.
Meilläkin mies on ollut parin eromietinnän päätteeksi ollut ihan paniikissa, mutta oon miettinyt että johtuukohan se vaan siitä että ei halua joutua sinkuksi. Tai sitten ongelma on mussa. Ehkä vaan tarviin enemmän rakkautta kuin keskivertoihminen.
Olen naimisissa sen oikean kanssa, mutta uskon että selviäisin erostamme miestä paremmin.
Mistä tietää että toinen rakastaa enemmän kun itse??
Mulla on tunne että mies rakastaa minua enemmän kuin minä häntä. Tosin rakastan häntä silti aivan valtavasti :)