Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkään tapailitte ennen kuin päätitte seurustella?

Vierailija
22.08.2021 |

Siinäpä se olikin

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tapailleet varsinaisesti ollenkaan. Näimme toisiamme koulussa muutaman kuukauden ajan ennen kuin seurustelusta päätettiin.

Vierailija
2/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitkaa myös ikänne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole koskaan päättäneet seurustella. Ensitapaamisen jälkeen alettiin viestitellä ja nähdä aina kun oli vapaa-aikaa. 4 vuotta jatkettiin niin, sitten muutettiin saman katon alle. Nyt on asuttu yhdessä yli 10 vuotta. 

Vierailija
4/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me sopineet mistään seurustelusta, me vain viihdyimme hyvin yhdessä ja aloimme viettämään vapaa-ajat kahdestaan. Oli sanomattakin selvää molemmille, että seurustelimme. Juttelimme hyvin paljon ihan kaikesta, historiasta, perheistämme ja haaveistamme, toisen kanssa oli helppo olla ja jutella ja seksiä meillä oli seuraavana päivänä ensitreffeistä.

Olimme silloin 24 ja 26 vuotiaat. Nyt olemme 47 ja 49 vuotiaat ja yhdessä vieläkin onnellset.

Vierailija
5/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tunti. 46v.

Vierailija
6/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kuukausi, jossain vaiheessa mies alkoi vaan sanomaan minua tyttöystäväni ja mietin että "ahaa taidetaan seurustella" En tiedä missä vaiheessa mies ajatteli että seurustellaan, ehkä ajatteli jo aiemmin, mutta alle kuukaudessa sanoi siitä ääneen.

Vierailija
7/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lukiolaisia ja tunnettiin toisemme jo etukäteen.

Ollaan seurustelu ensisuudelmasta lähtien. Sen vain tiesi heti, että tässä se nyt oli.

Melkein 30 v jo takana.

Vierailija
8/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätetäänkö nykyään tuollaisesta asiasta?

On se hurja.

Vierailija
9/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no ensin tavattiin ja sit alettiin seurustella. Niin se normaalielämässä yleensä menee.

Vierailija
10/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niitä jotka ei tajua näitä kuukausien jopa yli vuoden kestäviä tapailuja. Kyllä se oli meillä seurustelua heti alusta asti. Mä olin silloin 33v. ja mies oli 49v. Nykyään ollaan naimisissa ja ollaan oltu melkein 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
11/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuunnuin pitkästä suhteesta muutama vuosi sitten ja silloin opin kantapään kautta, että tämä pitää tosiaan sopia nykyään. Itsehän jo siis luulin seurustelevani, kun tulin siinä sitten ghostatuksi puolen vuoden tapailun jälkeen. Ei oltu sovittu mitään ei. Nykyisen kumppanin tapasin viisi vuotta sitten ja oltiin tapailtu kolme kuukautta, kun selkeästi oli sellainen keskustelu, jonka jälkeen aloin ajatella seurustelevani.

Vierailija
12/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nyt tapailtu 10 vuotta ja olemme rakentaneet talon ja meillä on lapsi. Ei olla vielä puhuttu seurustelusta.

Vierailija
13/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 8kk. Oltiin teini-ikäisiä ja kokemattomia, ja välimatkaakin oli parin pitäjän verran. Lähinnä soiteltiin ja nähtiin parin viikon välein, ei harrastettu seksiä siinä vaiheessa. Tämä tapahtui 90-luvulla.

Jossain vaiheessa päätettiin, että samahan tätä on kutsua seurusteluksi. Ollaan vieläkin onnellisesti yhdessä, ja lapsiakin on.

Vierailija
14/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni taas ahdistaisi jos heti ensitreffeistä pitäisi seurustella 😅 haluan ensin katsoa millainen ihminen on ja tutustua ja miettiä suostunko seurustelemaan tämän kanssa.

Vierailija
15/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kaksi tuntia. Ja tuosta on aikaa pian 30 vuotta ja yhdessä ollaan edelleen. Hopeahääpäivä oli nyt kesällä.

N45

Vierailija
16/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa ja kahdesti maaliskuussa tavattiin sattumalta. Huhti-toukokuussa tapailtiin, kesäkuussa mietittiin että tässä vois olla jotain, mutta mies oli kesän jälkeen muuttamassa takaisin kotiseudulleen. Elokuussa sitten seurusteltiin eikä mies muuttanut.

Oltiin tuolloin +/-30. Nyt ollaan viiskymppisiä, asuntovelat maksettu ja lapsi teini-iässä.

Vierailija
17/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätettiin ensi treffeillä sekä alkaa seurustelemaan, että mentiin sänkyyn. Oltiin ennestään tunnettu pari kuukautta. Nyt siitä on parikymmentä vuotta.

Vierailija
18/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niitä jotka ei tajua näitä kuukausien jopa yli vuoden kestäviä tapailuja. Kyllä se oli meillä seurustelua heti alusta asti. Mä olin silloin 33v. ja mies oli 49v. Nykyään ollaan naimisissa ja ollaan oltu melkein 10 vuotta yhdessä.

Siis ihan ensitapaamisesta tai ensitreffeistä asti?

Vierailija
19/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta.

Vierailija
20/30 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin juhlissa ja tutustuttiin ystävinä. Silloin kumpikaan ei kiinnostunut romanttisessa mielessä, ei tullut ees mieleen. Kollegoina alettiin miettiä yhteisiä projekteja kun tuntui, että siltä osin on yhteinen linja.

Juteltiin sen jälkeen kuukausi FB-mesessä ja päätettiin mennä treffeille, kun huomattiin että yhteinen linja löytyy kaikessa muussakin. Mulle tuli eka oivallus ihastumisesta, ennen niitä treffejä. Niiden treffien loputtua todettiin mesessä että tunteita on, joten lienee parasta seurustella. Oltiin 32v ja 33v.

Tiedän, oli lievästi nörtti tyyli. Ei oltu ees suudeltu kun tehtiin päätös. Sen vain tiesi niin vahvasti, että ollaan sielunkumppaneita.

Ollaan oltu yhdessä kohta 5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi