Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko komeus vai mukava luonne tärkeämpi ominaisuus kumppanissa?

Vierailija
22.08.2021 |

Antaa tulla omakohtaisia kokemuksia ja vinkkejä hyvään parisuhteeseen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on tärkeä siinä vaiheessa kun kiinnittää huomion ihmiseen, luonne taas siinä vaiheessa kun pitäisi alkaa viihtymään sen seurassa.

Eli ulkonäköön voi ihastua, sisimpään rakastua.

Molempien täytyy siis olla omaan makuun sopivia.

Vierailija
2/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne on tietenkin tärkeämpi. Kun ihminen on miellyttävä niin alkaa ulkonäkökin miellyttää. Itse kokenut tuon. Komean kuoren alla voi olla paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ulkonäkö on edellytys että edes mietin toisen luonnetta.

Vierailija
4/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No komeus tietenkin, eihän sillä luonteella parisuhteessa ole mitään väliä. Eiku..

Vierailija
5/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti luonne tärkeää. Ulkonäöllä ei juurikaan merkitystä.

Samankaltaiset arvot on hyvässä parisuhteessa tärkeät. Eli jos molemmat esim perhekeskeisiä, säästäväisiä ja lapsirakkaita niin helppo sopia asioista ja elämä molemmille mielekästä. Jos taas toinen haluaa seikkailla ja matkustaa ja toinen taas vihtyy lähinnä kotona ja tutussa ja turvallisissa puuhissa niin hankalampaa yhdistää elämä niin että kumpikin siitä nauttii (toki mahdollista mutta harvoin onnistuu ongelmitta).

Vierailija
6/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti nuo on yhteydessä toisiinsa. Eli komea on myös mukava.

Vierailija
7/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävässä ehdottomasti tärkeintä on luonne, koska en harrasta seksiä ystävieni kanssa.

Seurustelukumppanissa tärkeintä on komeus, koska kumppanin kanssa olemiseen liittyy myös seksuaalinen ulottuvuus.

Vierailija
8/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava luonne tietenkin. Suuri sydän on se mihin rakastun. Rehellisesti koko paketilla on väliä, myös ulkonäöllä. Komea mutta ylimielinen, sydämetön mies ei ole aviomiesmatskua ainakaan mun silmissä.

Vierailija
9/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne on tärkeämpi ja se, että on mukavaa viettää aikaa yhdessä ja niinsanotusti kemiat kohtaa.

Olen ihastunut miehiin ihan pelkän komeuden takia. Tunne kuitenkin hiipuu aika nopeasti, kun luonne ulkonäon takana alkaa paljastumaan.

Olen myös ihastunut luonteeseen, vaikka ulkonäkö ei ole aluksi pistänyt silmään. Tässä tilanteessa tunne lähti pikkuhiljaa syvenemään tutustuessa ja aloin ulkonäönkin huomaamaan ihan uusin silmin.

Vielä ei ole tullut vastaan itselle miestä, joka olisi hurmannut sekä komeudella, että luonteella. Nämä tietenkin ovat jo parisuhteessa ja varmaan edellyttäisi myös naiselta sekä kauneutta, että mahtavaa luonnetta. Itse olen ehkä keskiverto näillä molemmilla osa-alueilla.

Vierailija
10/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joskus näin, mutta on niitä komeita k u s i päitä paljon myös.

Vierailija
11/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne tietenkin. Arvot, elämäntavat, elämän tilanne ja onko mitään yhteistä 🙂

Vierailija
12/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava luonne yleensä tekee komeaksi

Vierailija
13/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

komeus tietekin! Nuori ja komea!

Vierailija
14/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies olisi miten ihana ihminen, niin en minä halua sen kanssa seksiä, jos sen ulkonäkö ei viehätä minua.

Eli siinä mielessä ulkonäkö on ratkaiseva.

Toisaalta jos miehen luonne ei miellytä, niin en minä silloin pidä sitä viehättävänä.

Eli kulkevat käsi kädessä, molemmat täytyy olla kunnossa.

Vierailija
15/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ulkonäkö on tietenkin tärkeintä kumppanissa ja ihmisessä yleensäkin.

Vierailija
16/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joskus näin, mutta on niitä komeita k u s i päitä paljon myös.

Oma mutu on kyllä se, että mitättömän näköisiä k u sipäitä on suhteessa paljon enemmän. Komeus usein auttaa miestä muovautumaan itsetunnoltaan terveeksi, myötätuntoiseksi ihmiseksi. Ei sellaisen tarvitse päteä eikä pomottaa kuten monen vähemmän komean. Eikä niillä ole samalla tavalla mitään todisteltavaa itselleen eikä muille.

Vierailija
17/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla molemmat. Parisuhde on myös seksisuhde, joten kumppanin pitää olla ulkonäöltään haluttava. Kukaan ei kuitenkaan jaksa elää ikävän tyypin kanssa, joten luonteen pitää olla mukava.

Vierailija
18/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaiset arvot on hyvässä parisuhteessa tärkeät. Eli jos molemmat esim perhekeskeisiä, säästäväisiä ja lapsirakkaita niin helppo sopia asioista ja elämä molemmille mielekästä. Jos taas toinen haluaa seikkailla ja matkustaa ja toinen taas vihtyy lähinnä kotona ja tutussa ja turvallisissa puuhissa niin hankalampaa yhdistää elämä niin että kumpikin siitä nauttii (toki mahdollista mutta harvoin onnistuu ongelmitta).

Aivan varmasti on ulkonäöllä sinullekin merkitystä. Se ei tarkoita, että etsisit klassisen komeaa miestä, mutta ihan varmasti haluat miehen, jota tykkäät katsella ja kosketella.

Vierailija
19/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat merkkaa paljon, oma mieheni on sekä komea, että mukava. Netissä tavattiin eli valinta tehtiin ulkonäön perusteella. Kuitenkin olen tosielämässä ihastunut ”rumiin” tyyppeihin myös, koska ovat olleet hauskoja ja mukavia…. Mutta silti, suhdetta ajatellen ulkonäkö ja mukavuus on täsmälleen yhtä tärkeitä asioita.

Vierailija
20/33 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti on ulkonäöllä sinullekin merkitystä. Se ei tarkoita, että etsisit klassisen komeaa miestä, mutta ihan varmasti haluat miehen, jota tykkäät katsella ja kosketella.

Kyllä osa naisista on oikeasti tuollaisia, ettei miehen ulkonäöllä ole merkitystä.

Tuohan se on taustalla niissäkin parisuhteissa, joissa mies on paljon vanhempi ja rupsahtanut.

Tämän olen näin ”pinnallisena” naisena huomannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän