Siis apua! Tulin kotiin tyttöjen viikonloppureissulta ja ette ikinä arvaa mitä mieheni oli tehnyt sillä aikaa
Ensinnäkin oli soittanut koko päivän puheluita (niitä oli monta sataa kappaletta!) lisäksi tekstiviestejä ”missä oot” ja ”vastaa” (tässä pitää tietää että puhelimeni oli kassissa äänettömällä) purettiin tavarat ja sanottiin moikat tyttöjen kanssa. Ihmettelin rapun ala-aulassa tavaroita. Onko joku muuttamassa? Sitten tunnistin omiksi tavaroikseni! Jopa PESUKONE oli kannettu ala-aulaan. Ylhäällä mies mökötti puolityhjässä asunnossa aivan hiljaa tulipunaisena. Kysyin että kuka on kantanut kaikki tavarani ala-aulaan? Mies vain mökötti ja tokaisi: ”mieti sitä” miten saan miehen lepytettyä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin ettei tarvitse enää puhua. Otat tavarasi ja voit jatkaa sitä tyttöjen viikonloppua vähän pidempään.
Liikkistä. Inseliltä liikenee sympatiaa kontrollifriikille pellelle.
Jos tämä olisikin totta niin huokaisisin todella syvään helpottuneena ja pakkaisin tavarani ja lähtisin. Onneksi ei naimisiin asti päädytty ja mies teki kerrankin päätöksen erosta. Peskoneesta laittaisin samantien ilmoituksen esimerkiksi annetaan palstalle. Joku saisi sen tulla hakemaan asap tieltä. Lähtisin hotelliin ja olisin siellä seuraavan viikon ja etisisin asuntoa. Eihän siinä sen kummoisempaa.
Jos mun mies tekisi saman, eli pakkaisi meidän talosta mun kamat, niin sillä meinisi aikaa enemmän kuin kaks päivää. Huonekaluista lähes kaikki on mun. Telkkari, tietokone jne. on mun. Siellähän mies olisi talossa jossa vain lasten huoneissa olisi huonekalut ja niiden tavarat. Ei olisi sohvaa, ei ruokapöytää, ei mitään... Että siitä vaan. Jos kadulle kamat laittaisi niin katu olisi poikki koska tavaraa olisi rekkakuormallinen.
Minä en ikipäivänä tuollaisen tempun jälkeen miestä lepyttelisi, enkä leppyisi itse, saisi puhista siellä ihan keskenään. Ensin hommaisin miehet kantamaan mun kamat takaisin kämppään. Siiten ilmoittaisin miehelle että kerää ukko kamas ja hommaa itelles oma kämppä kun olet kerran tuollainen idiootti. Ikinä en sua ota takas vaikka rukoilisit.