Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi suuri summa rahaa säästössä?

Vierailija
18.09.2014 |

Jos nyt ei miljonäärejä ajatella. ;)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon hinta olisi tosi suuri.  Tietty köyhälle muutama tuhatkin on suuri summa.  Sellainen joka poistaa hetkeksi rahahuolet.  Todellisuudessa on ollut pikkurahasta kiinni usein, pienikin rahasumma voi olla siunaukseksi oikeaan aikaan niin että ainaisesti muistaa.

Vierailija
22/25 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sästössä tilillä? Kyllä kymppitonni on suuri summa, ei varmaan paljon isompaa summaa kannata tilillä makuuttaakaan. Sijoitettuna suuri summa voisi olla 50 tuhatta. Mulla tilillä 15t ja sijoitettuna melkein saman verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuosikaudet ollut tulot kymppitonnin luokkaa vuodessa, bruttona. Jos mulla olis niin huima summa rahaa kuin 30 tuhatta euroa, en missään nimessä makuuttaisi sitä pankkitilillä, vaan ostaisin sijoitusasunnon niin että hippulat vinkuisivat.

Vierailija
24/25 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tienaavat keskimäärin kolme tonnia kuukaudessa bruttona, netto lähempänä paria tonnia, ja kun asumiskulut ym. on isot, ei ole mikään kymppitonni säästössä pikku hiluja. Minä en usko että kovin monella jonka tunnen on sellaisia summia säästössä, systerin ex-miehellä on, aina säästössä jotain, osti aika hiljattain kesämökin joten tällä hetkellä ei varmaan ole kauheita summia, hän on taksikuski eli taksiyrittäjä joka ajaa omalla autollaan, ei ole palkkakuskia. Tämä yksi ihminen on nuukista nuukin ihminen ja sijoittaa aina rahansa. Ai niin, myös tätini ja hänen miehensä ovat säästäneet, heillä on kolme eri mökkiä ja omakotitalo, ovat jääneet hiljattain eläkkeelle, lapseton pariskunta, ovat säästäneet eläketurvaksi ja omakotitalonsa remonttia varten viimevuodet, täti oli pankkivirkailija (ainakin 40v. töissä) ja mies oli rakentamassa veneitä isossa tehtaassa. Täti on sijoittanut osakkeisiin heille rahaa vanhuudenturvaksi, on hoitanut heidän raha-asiansa aina, mies ei osaa edes pankkikortilla nostaa automaatista rahaa.

Vanhemmillani on säästössä ehkä melkein kymppitonni, tuhlasivat juuri matkaan aika paljon. Muuten kaikilla on asuntolainaa, ja lapsia ja rahat menee kädestä suuhun, jos ylimääräistä jää maksavat asuntolainaa pois.

Vierailija
25/25 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:18"]

no 9 999 999 euroa sitten, jos miljoona ei käy.

[/quote]

No nyt on matikkanero liikenteessä. Mutta mäkin pidän tuota 30 000 suurena säästösummana, siitä ylöspäin nyt kannattaa jo miettiä joku muu kohde niille rahoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi