Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Espanja on maailman paras jalkapallomaa?

Vierailija
13.11.2014 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Saksa on.

Vierailija
2/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä edes tarkoitat tuolla? Parhaat pelaajat? Parhaat nuorisoakatemiat? Suurimmat markkinat?

Vierailija
4/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:21"]Mitä edes tarkoitat tuolla? Parhaat pelaajat? Parhaat nuorisoakatemiat? Suurimmat markkinat?
[/quote]
Kokonaisuutta. Ajatellaan lähihistoriaa (2000-lukua). Espanja ollut täysin ylivoimainen maajoukkueen sekä seurajoukkueiden menestyksen valossa. Espanja on täynnö maailmanluokan pelureita, esim Saksassa ainoastaan Neuer ja Schweinsteiger.

Vierailija
5/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa

Vierailija
6/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Uliulilaudan mokkakikkelifani saapui taas vauvapalstalle karvakäsien pallotaitoja ihmettelemään. Moneskohan kerta lienee jo.

Vierailija
7/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita ihmeessä myös perusteluita. Minun mielestä heidän kansallinen sarja on tasoltaan heikko, siellä on pari kolme jengiä jotka ovat ylitse muiden, loput ei kovin hyviä. Espanjan maajoukkue floppasi viime mm-kisoissa pahasti. Joten minun mielestä Espanja ei ole maailman paras jalkapallomaa.

UkkoPekka

Vierailija
8/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman parhaat seurajoukkueet löytyvät pääosin Espanjasta: Real Madrid, Atletico Madrid ja Barcelona. Paras seurajoukkue ainakin tällä hetkellä näyttäisi olevan Bayern Saksasta. Mutta tämäkään ei sano mitään itse maista, koska seuroissa on aina ulkomaalaisia pelaajia mukana. Mitä olisi Real Madrid ilman Ronaldoa, Balea ja Modricia?

Kysymykseesi ei voi antaa yksiselitteistä vastausta. Parhaat liigat ovat Espanjassa ja Englannissa, parhaat maajoukkueet ovat Saksa, Argentina, Ranska jne.

Vierailija
9/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:36"]No laita ihmeessä myös perusteluita. Minun mielestä heidän kansallinen sarja on tasoltaan heikko, siellä on pari kolme jengiä jotka ovat ylitse muiden, loput ei kovin hyviä. Espanjan maajoukkue floppasi viime mm-kisoissa pahasti. Joten minun mielestä Espanja ei ole maailman paras jalkapallomaa.

UkkoPekka
[/quote]
No öö. Ehkä Espanja voittanut 3 pokaalia 2000-luvulla, saksa yhden? Espanja voittanut mestarien liigan 6x saksa 2x. Mitä vittua selität espanjan liigan tasosta? Siellä on 3 jengiä jotka voi viedä mestaruuden, Saksassa vain 1. Bayern menestyy mestarien liigassa vain koska ei tarvitse panostaa kotimaassa.

Vierailija
10/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:46"]Maailman parhaat seurajoukkueet löytyvät pääosin Espanjasta: Real Madrid, Atletico Madrid ja Barcelona. Paras seurajoukkue ainakin tällä hetkellä näyttäisi olevan Bayern Saksasta. Mutta tämäkään ei sano mitään itse maista, koska seuroissa on aina ulkomaalaisia pelaajia mukana. Mitä olisi Real Madrid ilman Ronaldoa, Balea ja Modricia?

Kysymykseesi ei voi antaa yksiselitteistä vastausta. Parhaat liigat ovat Espanjassa ja Englannissa, parhaat maajoukkueet ovat Saksa, Argentina, Ranska jne.
[/quote]
Ranska ja Argentiina ovat oikeasti kaukana Espanjan tasosta. Saksaa voidaan kyllä verrata jo tähän kaikkien aikojen jengiin. 2 floppimatsia turnauksessa ei kerro että kaikkien aikojen paras joukkue olisi yhtäkkiä Ruotsin tai Kazakstanin tasolla. Espanjalla on ihan käsittämätön potentiaali. Esim 2012 espanja oli jo taas haudattu ennakkoarvioissa mutta niin vaan finaalissa kaatui Saksaa nöyryyttänyt Italia, lukemin 4-0.

Vierailija
11/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:36"]No laita ihmeessä myös perusteluita. Minun mielestä heidän kansallinen sarja on tasoltaan heikko, siellä on pari kolme jengiä jotka ovat ylitse muiden, loput ei kovin hyviä. Espanjan maajoukkue floppasi viime mm-kisoissa pahasti. Joten minun mielestä Espanja ei ole maailman paras jalkapallomaa. UkkoPekka [/quote] No öö. Ehkä Espanja voittanut 3 pokaalia 2000-luvulla, saksa yhden? Espanja voittanut mestarien liigan 6x saksa 2x. Mitä vittua selität espanjan liigan tasosta? Siellä on 3 jengiä jotka voi viedä mestaruuden, Saksassa vain 1. Bayern menestyy mestarien liigassa vain koska ei tarvitse panostaa kotimaassa.

[/quote]

Tällä hetkellä Espanja ei ole maailman paras jalkapallomaa.

UkkoPekka

Vierailija
12/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:46"]Maailman parhaat seurajoukkueet löytyvät pääosin Espanjasta: Real Madrid, Atletico Madrid ja Barcelona. Paras seurajoukkue ainakin tällä hetkellä näyttäisi olevan Bayern Saksasta. Mutta tämäkään ei sano mitään itse maista, koska seuroissa on aina ulkomaalaisia pelaajia mukana. Mitä olisi Real Madrid ilman Ronaldoa, Balea ja Modricia? Kysymykseesi ei voi antaa yksiselitteistä vastausta. Parhaat liigat ovat Espanjassa ja Englannissa, parhaat maajoukkueet ovat Saksa, Argentina, Ranska jne. [/quote] Ranska ja Argentiina ovat oikeasti kaukana Espanjan tasosta. Saksaa voidaan kyllä verrata jo tähän kaikkien aikojen jengiin. 2 floppimatsia turnauksessa ei kerro että kaikkien aikojen paras joukkue olisi yhtäkkiä Ruotsin tai Kazakstanin tasolla. Espanjalla on ihan käsittämätön potentiaali. Esim 2012 espanja oli jo taas haudattu ennakkoarvioissa mutta niin vaan finaalissa kaatui Saksaa nöyryyttänyt Italia, lukemin 4-0.

[/quote]

Argentiina häviäisi Espanjalle, Ranska ei välttämättä. Ranskan pelaajat ovat paljon fyysisempiä, mikä tuottaisi paljon ongelmia huomattavasti pienikokoisimmille espanjalaisille. Lisäksi Ranskalla on hyvä keskikenttä. Paljon olisi kiinni taktisesta osaamisesta, mikä ei yleensä ole ollut Espanjan se vahvin osa-alue.

Vierailija
13/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalla on parhaat lupaukset. Maalle tulee luikuhihnalta nuorisomaajoukkueiden maailmanmestaruuksia mm. Saksan ruikuttaessa rannalla. Vai mitä tällaiset kuin Koke, Isco, De Gea, Thiago, Bartra ym?

Vierailija
14/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos olet asunut Espanjassa ja nähnyt sen intohimon .... tiedät miks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän