Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopettakaa tuo lätinä vihreistä. Heillä on 20 kansanedustajaa 200 kansanedustajan eduskunnasta.

Vierailija
22.08.2021 |

Kaikki vihreiden jutut ovat demareiden ja keskustan sallimia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on jännä, miten varsinkin persujen mielestä nämä 10% eduskunnasta on yksin päättänyt kaikesta, joka persujen mielestä tuhoaa Suomen. 

Vierailija
2/11 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat kokoansa suurempi vaikuttaja hallituksessa, valitettavasti. Osaavat painostaa erolla jos ei vaatimuksiin suostuta.

Vierailija
4/11 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan vihreitä ja Ohisaloa siinä mielessä, että tekevät suhteellisen selkä suorana sitä mitä tekevät. Nuo muut puolueet vain kikkailevat.

Vierailija
5/11 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Pääministeri Sanna Marinilla on vaalikoneen mukaan enemmän yhteistä vihreiden kanssa kuin SDP:n kanssa. Sinne voisi myös vähän tätä kritiikkiä laittaa...

Vierailija
6/11 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ymmärrä että on vähän eri olla hallituksessa kuin oppositiossa.

Vierailija
7/11 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalilupaukset ei kattanut kaikkea mitä aikoivat ajaa läpi.  Eivät olisi menestyneet.

Vierailija
8/11 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan vihreitä ja Ohisaloa siinä mielessä, että tekevät suhteellisen selkä suorana sitä mitä tekevät. Nuo muut puolueet vain kikkailevat.

No joo. Tuo on nyt vähän kuin se hyväntahtoinen uskovainen mummo, joka ei koskaan sanonut kenestäkään muuta kuin hyvää. Paholainen? ”No, se on ahkera työssään.”

Vierailija
9/11 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on sisäministerin ja ulkoministerin tehtävät, voiko äänestäjille enää vaarallisempaa paikkaa olla?

Vierailija
10/11 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavisto nilviäinen sensijaan sai perustuslakivaliokunnassa syytesuojan rikoksia vastaan. Ja lenteli yksityuskoneella homopoikansa kanssa viskilasi kädessä

ja koko hallitus antoi tälle Haavistolle tukensa.

Vierailija
11/11 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä puolue pakottaa ne muut kikkailemaan?