Asutteko kerrostalossa jossa ei oo lapsiperheitä?
Kommentit (37)
Asun vielä vähän aikaa. Muutan heti kun löydän uuden asunnon. Tässä biletalossa en jaksa olla. Ennemmin päiväsaikaan ääntä pitäviä lapsia kuin yötä myöten möykkääviä bilettäjiä.
Keskustatalo, ei lapsiperheitä, hiljaista, ei kuuluu yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossa on pari lapsiperhettä, ihan kiva että on. Ei ne mitään ihmeellistä älämölöä pidä, iltaisin menevät aikaisin nukkumaan. Paljon enemmän mun kokemukseni mukaan häiriötä on nuorista opiskelijoista ja muista biletysikäisistä. Puhumattakaan syrjäytyneistä ongelmakäyttäjistä.
Taloyhtiössämmen viitisenkymmentä asuntoa ja olen ollut vuosia hallituksessa. Pari asuntoa on jouduttu vuosien varrella ottamaan häiritsevän käyttäytymisen takia haltuun, ja voin kertoa, ettei kummassakaan tapauksessa ole ollut kyse lapsiperheestä, vaan edellä mainitsemistani ongelmakäyttäjistä.
Niin, koska lapsiperheiden metelille ei voi tehdä yhtään mitään "koska lapset / normaalit elämisen äänet" vaikka niistä lähtisi tauoton, nukkumisen ja työskentelyn estävä melusaaste. Siksi ne juuri onkin naapureita helvetistä.
Metelöivän juoppo-narkin sentään saa lopulta häädettyä, mutta vuorokauden ympäri huutaville ja pomppiville kersoille ei mahda kukaan yhtään mitään.
Pienten lasten metelille ei voi mitään. Se on hyväksyttävä jos kerrostaloon muuttaa. Voit muuttaa pois jos häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En onneksi, meidän rapussa asuu useampi perhe, jossa lapsia. Tuovat ääntä ja iloa päivään
Miten pystyt opiskelemaan/tekemään töitä vaativalla alalla apinamölyssä? Vaikka suunnittelemaan lentokoneita eläintarhassa?
Miksi edes pitäisi suunnitella lentokoneita? Luojan kiitos, se ei ole jokaisen pulliaisen hommaa, niin kuin näytät luulevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossa on pari lapsiperhettä, ihan kiva että on. Ei ne mitään ihmeellistä älämölöä pidä, iltaisin menevät aikaisin nukkumaan. Paljon enemmän mun kokemukseni mukaan häiriötä on nuorista opiskelijoista ja muista biletysikäisistä. Puhumattakaan syrjäytyneistä ongelmakäyttäjistä.
Taloyhtiössämmen viitisenkymmentä asuntoa ja olen ollut vuosia hallituksessa. Pari asuntoa on jouduttu vuosien varrella ottamaan häiritsevän käyttäytymisen takia haltuun, ja voin kertoa, ettei kummassakaan tapauksessa ole ollut kyse lapsiperheestä, vaan edellä mainitsemistani ongelmakäyttäjistä.
Niin, koska lapsiperheiden metelille ei voi tehdä yhtään mitään "koska lapset / normaalit elämisen äänet" vaikka niistä lähtisi tauoton, nukkumisen ja työskentelyn estävä melusaaste. Siksi ne juuri onkin naapureita helvetistä.
Metelöivän juoppo-narkin sentään saa lopulta häädettyä, mutta vuorokauden ympäri huutaville ja pomppiville kersoille ei mahda kukaan yhtään mitään.
Hyvin harvoin edes koliikkivauva huutaa ympäri vuorokauden. En ole tuollaiseen metelöintiin törmännyt ikinä.
Normisti lapset leikkivät aika hiljaa ja päivällä. Jos sellainen pieni ääni käy hermoon, ongelma on joko sinun hermoissasi tai olemattomissa äänieristyksissä. Ei lapsissa.
Taidat lapsinesi olla juuri niitä kauhunaapureita joita en halua seinäni taakse. Eihän meidän mussun hento huuto ketään voi häiritä, kun se on niin söpökin vielä.
Ennemmin ottaisin naapurikseni lapsiperheen kuin neppereitä tai muita kaapuveikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienten lasten metelille ei voi mitään. Se on hyväksyttävä jos kerrostaloon muuttaa. Voit muuttaa pois jos häiritsee.
Kyllä niitä lapsiakin vaan voi kasvattaa niin että tajuavat että ympäriinsä juokseminen, huutaminen ja kirkuminen eivät kuulu sisälle kerrostaloon.
Jaahas, täällä lapsivihaajien kokoontumisajot osa 2663089
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä lapsiakin vaan voi kasvattaa niin että tajuavat että ympäriinsä juokseminen, huutaminen ja kirkuminen eivät kuulu sisälle kerrostaloon.
Suorastaan käsken lapsiani huutamaan ja mellastamaan sinun ovesi kohdalla. Saat mitä ansaitset.
Asuin Kalliossa rapussa, jossa ei ollut lapsiperheitä. En kyllä koko pihallakaan muista lapsia nähneeni, mutta voi tietty olla, että heitä oli. Sisäpihalla ei ollut mitään leikkipaikkaa ainakaan. Ihan hyvin viihdyin muuten, mutta mulla oli bilettävät seinänaapurit ja jonkin aikaa vastapäätä oli narkkariluukku, jonka asukkaat aiheuttivat häiriötä. Muissa kerrostaloissa, joissa olen asunut, ei ole ollut häiriöitä, ja niissä on toki ollut lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään lapsia vastaan, ainoastaan vanhempia jotka eivät osaa niitä kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään lapsia vastaan, ainoastaan vanhempia jotka eivät osaa niitä kasvattaa.
Eipä. Muuten vaan ruikutat täällä normaaleista elämän äänistä. Vai kasvatatko sinä lapsesi 1800-luvun malliin "lapset saavat näkyä, mutta ei kuulua ja puhua saa vain kun aikuinen antaa luvan"? Jos kyllä, säälin syvästi lapsiasi.
Täällä ei asu juuri lapsiperheitä, kaksioita on. Naapurini on hirveä, mieluummin asuisin lapsien läheisyydessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä. Muuten vaan ruikutat täällä normaaleista elämän äänistä. Vai kasvatatko sinä lapsesi 1800-luvun malliin "lapset saavat näkyä, mutta ei kuulua ja puhua saa vain kun aikuinen antaa luvan"? Jos kyllä, säälin syvästi lapsiasi.
On normaaleja elämän ääniä ja sitten on niitä lapsia jotka istuu olohuoneen lattialla hakkaamassa kattilankansia yhteen ja lattiaan ilman että vanhempansa sanovat siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaaleja elämän ääniä ja sitten on niitä lapsia jotka istuu olohuoneen lattialla hakkaamassa kattilankansia yhteen ja lattiaan ilman että vanhempansa sanovat siitä mitään.
No se on lähinnä sinun ongelmasi, jos lapsesi ei muuta osaa kuin hakata kattilan kansia yhteen. Itse en ole tavannut yhtään lasta, joka sellaista tekisi.
Ei kun rivarissa jossa ei lapsia.
Hyvin harvoin edes koliikkivauva huutaa ympäri vuorokauden. En ole tuollaiseen metelöintiin törmännyt ikinä.
Normisti lapset leikkivät aika hiljaa ja päivällä. Jos sellainen pieni ääni käy hermoon, ongelma on joko sinun hermoissasi tai olemattomissa äänieristyksissä. Ei lapsissa.