Minkä värisiä sukkahousuja käytätte nyt?
En tarkene enää ilman sukkahousuja, joten ne pitäisi laittaa hameen tai mekon kanssa. Mutta ihonväriset vaiko mustat? En osaa päättää.
Kommentit (26)
Mikä ihme saa varsinkin nuoret ja nuorehkot naiset valitsemaan paksut mustat sukkahousut kesäisen mekon kanssa? Musta kuuluvat pikemminkin talveen ja hautajaisiin kaikkina aikoina. Ihon väriset ovat tähän aikaan ihan paikallaan.
Ulkonahan on vielä melko lämmin, ainakin Etelä-Suomessa. En aio käyttää sukkahousuja vielä pitkään aikaan. Jos tulisi äkkikylmä, laittaisin päälle jotkin värikkäät sukkahousut, koska vielä ei ole pimeä sydäntalvi.
Ja ap:llä ei ole fetissiä aiheeseen.
Jos rohkeutta ja tyylitajua löytyy, niin hyvänä vinkkinä on nuo Lindexin poistohyllyt. Usein löytyy värikkäitä sukkahousuja todella edullisesti. Eli netissäkin on hyviä tarjouksia, mutta myymälät cähentää vielä erikseen omia varastojaan. Ihonväriset ja mustat on tietysti helppoja yhdistellä muihin asuihin, mutta jotkut 50 den värikkäät sukkahousut lämmittää mukavasti ja on todella hienot, jos väri sopii muuten vaatteisiin.
Ruskean hameen kanssa ruskeat, harmaan kanssa harmaat.
Onhan muitakin väriä kuin mustat
Tummansiniset 20 den . Huomenna näyttäs tarviivan paksummat . Ehkä 40-60 den , mutta tummat kuitenkin . Vois olla musta- harmaa ruudulliset kivat
Käytän ympäri vuoden paksuja, mustia sukkiksia.
En ole käyttänyt sukkahousuja varmaan kymmeneen vuoteen, ja silloinkin juhlanomaisessa tilaisuudessa.
tottakai sukkahousut ! joka kelille löytyy oikean paksuiset. en ole muotifriikki ja kulje nilkat kananlihalla kylmällä. hm hame ja 70 den tummansiniset sukkahousut aamusta.
käytän ehkä eniten mustia sukkiksia mutta yleensä melko ohuita eli 20 denier enintää...
ihonvärisiäkin ohuita joskus.
normipäivänä otan ne mitkä ekana kaapista käteen osuu, eli ei oo mikään hirmu vaikee dilemma tää. :)
Jonku juhla asun kanssa pitää sitte miettii värejä joskus
Kunertin 60 den stay upit tällä kertaa kotona . Yleensä talvella sukkahousut
Norlyn 3d , tai jotkut ? Väri sun, elikkä suurinpiirtein ihon värinen
Musta laskoshame ja mustat wolford kukkaköynnös sukkahousut. Oli kyllä stockalla hintavat , mutta nätit ja kestävät !
Melkein aina olen mustissa sukkahousuissa. Tässä yhtenä päivänä minulla oli jalassa poikkeuksellisesti harmaat sukkikset.
Vierailija kirjoitti:
On sulla ongelmat... ja olematon kyky päättää ihan yksinkertaisistakaan asioista itse.
Tää on keskustelupalsta. Anna ihmisten keskustella.
Tänään jalassa paksut violetit sukkahousut. Sopii hyvin yhteen violetin neulepuseron kanssa. Tykkään käyttää värikkäitä sukkahousuja ja vaihtelen niiden väriä päivittäin muun vaatetuksen mukaan.
On sulla ongelmat... ja olematon kyky päättää ihan yksinkertaisistakaan asioista itse.