Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
18.09.2014 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (1050)

Vierailija
901/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:46"]

Parasta viihdettä pitkään aikaan tällä palstalla.

Meillä ainakin ollaan asiat tehty selväksi molemmin puolin, että ei ole mitään asiaa toisen/toisten laitteisiin tms. ja homma toimii, luultavasti. Vaikka tyhmä olenkin, niin ei ole vielä mielessä käynyt, että pitäisi päästä toisen puhelimeen, koneeseen tai sähköpostiin. Ja itseasiassa koskaan ei ole ollut puhetta, että saisiko nähdä toiselta salasanan takana olevia juttuja. Ja itse ainakin tulen kysymään asiasta jos jotain epäilyjä joskus tulee ja luulen, että samat kysymykset tulee minullekkin. Ja ei, minulla ei ole suhteeseeni liittyviä aiheita salattavana laitteissani, joten periaatteessa voisin vaikka laitteeni avata, mutta aika paljon kiusallisia aiheita sieltä avautuisi puolin ja toisin. Luultavasti myös toisen laitteista. Myös työasioista.

[/quote]

Jos siis löydät kumppanisi piilottaman salapuhelimen, niin asia on ihan ok?

[/quote]

Varmaanhan se piilotetaan jonnekkin lipaston taakse, minne tippuu muutenkin tavaraa ja ne korjataan sieltä pois enemmän tai vähemmän säännöllisesti? Ja meillä on aktiivisessa käytössä varmaan 2-3 luuria/naama, joten en edes tiedä enkä haluakkaan tietää onko joku noista luureista "salaluuri" vai jokin muu.

Ja eikös asiat selviä parhaiten puhumalla, niin ei tarvitse itseään vaivata yötä päivää salaliitoilla?

[/quote]

Puhumalla? Sääntö numero yksi, petollinen ihminen kiistää loppuun asti ellei ole selkeät todisteet. Ihan turhaa puhumalla saada selville sillä sen mitä lopulta tunnustaisi niin olisi vain hyvin pieni osa asiasta, suurimman osan salaisi.

Kun ap saa selkeät todisteet niin ei edes jälkeen päin selittele itselleen asioita parhain päin vaan on varmana eropäätöksestään. Siksi olisi tärkeää saada varmasti tietää mitä asiaan kuuluu.

Vierailija
902/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:51"]

Meillä ainakin ollaan asiat tehty selväksi molemmin puolin, että ei ole mitään asiaa toisen/toisten laitteisiin tms. ja homma toimii, luultavasti. Vaikka tyhmä olenkin, niin ei ole vielä mielessä käynyt, että pitäisi päästä toisen puhelimeen, koneeseen tai sähköpostiin. Ja itseasiassa koskaan ei ole ollut puhetta, että saisiko nähdä toiselta salasanan takana olevia juttuja. Ja itse ainakin tulen kysymään asiasta jos jotain epäilyjä joskus tulee ja luulen, että samat kysymykset tulee minullekkin. Ja ei, minulla ei ole suhteeseeni liittyviä aiheita salattavana laitteissani, joten periaatteessa voisin vaikka laitteeni avata, mutta aika paljon kiusallisia aiheita sieltä avautuisi puolin ja toisin. Luultavasti myös toisen laitteista. Myös työasioista.

[/quote]

Meillä taas on kaikki laitteet vapaasti toisen käytettävissä ja luettavissa ja tällä mennään.

[/quote]

Ainakin suurin osa laitteista ja posteista olisi meilläkin, jos vaan ammatillisesti pystyisi. Ja molemmat tämän hetkisen tilanteen ymmärtää, luultavasti.

[/quote]

Mutta teillä ne laitteet on kumminkin avoimesti käytössä, eikä salassa ja erillisellä liittymällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!! Puhelin tippui lattialle eikä suostu enää käynnistymään. Mitä nyt teen? Nyt en saa miestäni ikinä kiinni jos olisikin pettänyt minua... ap.

Vierailija
904/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:11"]

Entä jos AP:n mies sulkee liittymän, kun luulee, että puhelin on kadonnut!? Katoavatko kaikki viestit yms, ja täten myös AP:n "todistusaineisto"?

[/quote]

Ei prepaidia voi sulkea kuten muuta liittymää.

Vierailija
905/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:14"]

Mies lähtee hakemaan ulkoa sitä, jota ei kotoa saa. Ts. Seksiä. Ilman nalkutusta ja vittuilua

[/quote]

Ja sillä on hintansa, tavalla tai toisella.

T: Erän petollisen miehen käräyttänyt sinkku
[/quote]

Kuka on niin luuserimies, ettei pitäisi voittona sitä että pääsee eroon kusipäisestä naisesta? Saati ettei olisi tehnyt avioehtoa työttömän naisen kanssa?
[/quote]
Miksei sitten eroa heti. Ei kai sitä tartte ensin pettää.

Vierailija
906/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:13"]

Apua!! Puhelin tippui lattialle eikä suostu enää käynnistymään. Mitä nyt teen? Nyt en saa miestäni ikinä kiinni jos olisikin pettänyt minua... ap.

[/quote]

No hän _on_ pettänyt sua. Et tarvitse siihen yhtään enempää todistetta.

Vierailija
907/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tää ei varmasti ole ap

Vierailija
908/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:14"] Mies lähtee hakemaan ulkoa sitä, jota ei kotoa saa. Ts. Seksiä. Ilman nalkutusta ja vittuilua [/quote] Ja sillä on hintansa, tavalla tai toisella. T: Erän petollisen miehen käräyttänyt sinkku [/quote] Kuka on niin luuserimies, ettei pitäisi voittona sitä että pääsee eroon kusipäisestä naisesta? Saati ettei olisi tehnyt avioehtoa työttömän naisen kanssa?

[/quote]

Ninnänynnännannananna.

Tiesitkös, että jotkut tekevät töitä kotoa käsin. Tai, että on olemassa vapaapäiviä. Tai jospa heillä on aivan hitosti hilloa, mutta mies on työholisti ja elää uralleen. Tässä sinun pikkuaivoillesi puuhaa - pohtia, kun kaikki eivät eläkään niinkuin sinä.

Vierailija
909/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:14"] Mies lähtee hakemaan ulkoa sitä, jota ei kotoa saa. Ts. Seksiä. Ilman nalkutusta ja vittuilua [/quote] Ja sillä on hintansa, tavalla tai toisella. T: Erän petollisen miehen käräyttänyt sinkku [/quote] Kuka on niin luuserimies, ettei pitäisi voittona sitä että pääsee eroon kusipäisestä naisesta? Saati ettei olisi tehnyt avioehtoa työttömän naisen kanssa?

[/quote]

Voihan ap olla opiskelijakin vai omaan vaimoosiko viittaat?

Vierailija
910/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pitikö olla hoppu, nyt se on leikin loppu! :(

Vierailija
911/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:13"]Apua!! Puhelin tippui lattialle eikä suostu enää käynnistymään. Mitä nyt teen? Nyt en saa miestäni ikinä kiinni jos olisikin pettänyt minua... ap.
[/quote]

Tää oli huono käänne.

Vierailija
912/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan. Tarkastin numeron, eikä löytynyt tietoja. Puhelin taukosi. ap

Vierailija
913/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä askartelisin talon täyteen enkeleitä. Tulostaisin paperille, pukeutuisin itse enkeliksi. Ja kun mies ihmettelee, mistä on kysymys, sanoisin, että olen antanut itseni ymmärtää, että sinä pidät enkeleistä :D

Vierailija
914/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 500 ei ole ap. Puhelin on vielä ihan tolkuissaan. Kai se on pakko lähteä ostamaan laturia mutta puhelinta ei taida uskaltaa ottaa mukaan, jos tuo apina soittaa vielä uudestaan. ap

Vierailija
915/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Meillä taas on kaikki laitteet vapaasti toisen käytettävissä ja luettavissa ja tällä mennään.

[/quote]

Ainakin suurin osa laitteista ja posteista olisi meilläkin, jos vaan ammatillisesti pystyisi. Ja molemmat tämän hetkisen tilanteen ymmärtää, luultavasti.

[/quote]

Mutta teillä ne laitteet on kumminkin avoimesti käytössä, eikä salassa ja erillisellä liittymällä?

[/quote]

Periaatteessa joo, mutta kaikki luurit 2-3/naama on erillisillä liittymillä ja suurin osa suojattu salasanoilla ja tietokoneista löytyy omat tilit ja lisäksi sähköposteille ja muille tärkeille omat salasanat.

Vierailija
916/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:17"]Ei olekaan. Tarkastin numeron, eikä löytynyt tietoja. Puhelin taukosi. ap
[/quote]
Häh?

Vierailija
917/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:19"]

Siis 500 ei ole ap. Puhelin on vielä ihan tolkuissaan. Kai se on pakko lähteä ostamaan laturia mutta puhelinta ei taida uskaltaa ottaa mukaan, jos tuo apina soittaa vielä uudestaan. ap

[/quote]

Ota nyt ihmeessä puhelin mukaan niin osaat ostaa oikeanlaisen laturin! Mitä sitten vaikka mies soittaa siihen, puhelinhan on äänettömällä.

t.Se joka ei uskonut viestin nro 500 olevan ap :)

Vierailija
918/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae nyt ensin se laturi. Enkeli tuskin soittelee, eiköhän mies ole sille jo kertonut, että puhelin on hukassa :( Mutta laturin avulla saat lisäaikaa. Sinuna kokeilisin, niin kuin täällä on jo neuvottukin, onkimaan puhelimen tiedot jostain kaupasta lukkiutuneeseen luuriin vetoamalla. Haluaisin juttusille Enkelin kanssa ensin naamakkain. Ja vasta sitten mies piinapenkkiin.

Vierailija
919/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Periaatteessa joo, mutta kaikki luurit 2-3/naama on erillisillä liittymillä ja suurin osa suojattu salasanoilla ja tietokoneista löytyy omat tilit ja lisäksi sähköposteille ja muille tärkeille omat salasanat.

[/quote]

Mutta silti ne on teillä avoimesti käytössä eikä salapuhelimina, kuten tässä ap:n miehen tapauksessa. Eli kun näet kotona puhelimen, tunnistat että se on miehesi työpuhelin/yksityispuhelin/mikälie, eikä sinun tarvitse alkaa tutkia sitä sen kummemmin.

Vierailija
920/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi ettei se virta lopu puhelimesta nyt ensin!

Yritä saada joku kaveri kiinni, jotta vastaisi puhelimeen kun mies soittaa. Vastaa vaan jotenkin lyhyesti ettei miehesi osaa arvella kuka vastaa. Tai sitten voi vastata jonakin muuna ihmisenä, keksittynä ja kertoa että löysi kännykän kadulta. Kun sopii haun jonnekin niin oletkin sinä vastassa ja vaadit selitystä. Ellei selitä niin lähdet vaan pois ja pistät miehen pihalle. Sen täytyy sanoa sinulle koodin, joilla näet viestot ja puhelut. ET ANNA SITÄ MIEHELLESI!

Petturit, jotka pettäneet eivät muutu ainakaan saman suhteen aikana vaan tuo homma jatkuu tauon jälkeen.

Ketju on lukittu.