Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit jos kaverisi kertoisi olleensa 7v ilman s e k s i ä

Vierailija
22.08.2021 |

???

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TMI

Vierailija
2/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tervetuloa kerhoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ei seksi ole mulle tärkeää.

Vierailija
4/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 10 vuotta ilman seksiä. T: M31

Vierailija
5/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hetkauttaisi, kas kun ihmisellä voi hyvin olla muitakin kiinnostuksenkohteita.

Vierailija
6/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan harrastanut seksiä

N24

Vierailija
7/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin elämäni 17 ensimmäistä vuotta ilman seksiä. Kai ne samalla tavalla menee nämä 17 viimeistäkin.

Vierailija
8/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ollaan samikset.

Vierailija
9/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, miksi hän ei osaa sanoa "seksiä".

Vierailija
10/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on hänen päätöksensä.

Vierailija
11/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän että kaveri on ollut noin kauan sinkkuna eikä harrasta mitään baarisekoiluja, ja jos vielä ollaan niin läheisiä että lupaavista tapailuistakin tulee kerrottua toiselle eikä niitäkään olisi ollut,  niin varmaan olettaisin sanomattakin että on ollut ilman seksiä tuon ajan. Jos oltaisiin etäisempiä enkä tietäisi noita yllämainittuja asioita, niin sitten yllättyisin lähinnä siitä että haluaa kertoa tuosta selibaatista näinkin etäiselle ihmiselle. Jos taas olisi parisuhteessa ja siis siinä olisi ollut noin pitkä selibaatti niin tunteeni riippuisivat varmaan siitä, mikä olisi syy selibaatille. 

Vierailija
12/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan ollut sängyssä kenenkään kanssa, ikää 52v.

Vierailija
13/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo niin ihmeellistä ole, itse olen ollut ilman seksiä 5 vuotta ja näistä 4 vuotta parisuhteessa. Suhteen aiheuttamien traumojen takia en pysty ajattelemaankaan uutta parisuhdetta vielä vuosiin jos ikinä, sillä en pysty enää luottamaan miehiin ja pelkään, että ihanasta uudesta kumppanista paljastuisi ajan myötä ihmishirviö ja olisin siinä vaiheessa taas ansassa enkä pystyisi irrottautumaan suhteesta. Näin ollen selibaattini tulee todennäköisesti jatkumaan pitkään. Irtosuhteita en harrasta.

Vierailija
14/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut sinkku ja viettänyt villiä baarielämää etsien sopivaa kumppania, ihailison häntä kaiken w t porukan keskellä. Monikaan ei tänä päivänä kieltäydy lihallisista himoista sinkkuna. Seksi kuuluu vakiintuneeseen parisuhteeseen ja on kaunis asia minkä voi toiselle antaa.

Arvostan tällaista miestä, tai naista.

Vierailija
15/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ihmeempää. Itse olen eron jälkeen ollut jo 14 vuotta. Kun ei seksi tuntemattoman tai sellaisen kanssa jota en rakasta ei kiinnosta, eikä uutta rakasta ole löytynyt.

Vierailija
16/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään toi on ihan normaalia. Ennen piti värkeillä leikkiä, kun ei ollut mitään parempaa tekemistä. Nykyään voi valita parempiakin tapoja viettää vapaa-aikaa.

Vierailija
17/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ettei tuo ole vielä mitään. Itse olen ollut ilman seksiä lähes 20 vuotta. Luuleeko ihmiset, että kaikki muut nussii jatkuvasti?

Ihmisillä on traumoja, sairauksia, masennusta, epävarmuuksia, huonoja kokemuksia ja kaikenlaisia syitä elää ilman seksiä.

Vierailija
18/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Mitä pitäisi ajatella ?

Vierailija
19/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sehän on hänen päätöksensä.

Ei välttämättä.

Vierailija
20/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan harrastanut seksiä

N24

Minä olen, enkä näe mitään syytä harrastaa sitä enää. Yksi kokeilu riitti. Ihan turhaa touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan