En ymmärrä miksi joku mies pitää shortseja
Niin kuuma ei voi olla, että täytyisi vetää ympäriinsä kuin bokserit jalassa. Paljaat sääret on ällöttävät.
Kommentit (21)
Eihän he pidäkään niitä siksi, että sinä ymmärtäisit...tai kukaan muukaan.
Että miehet puku päällä 24/7 helteessäkin?
Kyllä pitkät housut on miehen vaate.
No, itsellä on sellainen ammatti, että siistiä paitaa ja pitkiä housuja on pidettävä vaikka olisi 50 astetta lämmintä. Vapaa-aika on sitten toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
No, itsellä on sellainen ammatti, että siistiä paitaa ja pitkiä housuja on pidettävä vaikka olisi 50 astetta lämmintä. Vapaa-aika on sitten toinen juttu.
Niin minullakin mutta tämän kesän ennätyshelteissä työnantaja heltyi siisteihin shortseihin. Ilmastointia ei töissä ole.
Itse pidän shortseja, ettei kalsarit näkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Että miehet puku päällä 24/7 helteessäkin?
Niin mitään muitahan vaihtoehtoja ei ole... ja helteellä sitä paitsi kannattaa pukeutua peittäviin vaatteisiin
"Pukeudu kevyesti löysiin, luonnonmateriaaleista valmistettuihin vaatteisiin. Suojaudu suoralta auringonpaisteelta viileillä pitkähihaisilla ja -lahkeisilla vaatteilla, leveälierisellä hatulla ja aurinkolaseilla."
https://thl.fi/fi/web/ymparistoterveys/ilmasto-ja-saa/helle/helteen-ter…
Pitkissä housuissa tulee ihan jäätävä kassihiki. Luulen vähän, että se olisi vielä ällöttävämpi.
En ymmärrä.. Oletko jotenkin vajaaälyinen?
liian kuuma ulkona edelleenkin pukeutuakseen lumiukoksi…
Ei tarvitse katsoa jos noin alkaa kiukuttamaan.
Miestenshortsit nyt yleensä ovat aika pitkälahkeisia, mutta naisetko saavat kulkea niin pienissä shortseissa, että paljaat kankut vain vilkkuvat. Eivätkö heidän paljaat kinttunsa ole ällöttävät? Ensimmäisten hellepäivien aikaan kaikkien kintut ovat vielä valkeita, ellei sitten ole käyty paistamassa itseään solariumissa tai koronattomaan aikaan etelän hiekkarannoilla.
Voi luoja näitä aloituksia. Jos joku haluaa pukea shortsit, se ei kuulu kenellekään toiselle. Ala sinäkin, siis aloittaja, elää.
En ymmärrä miksi kuumalla ilmalla kuljetaan ptkissä housuissa. Shortsit ovat kesän ehdoton vaate, ilman niitä ei ole kesää. Itse kuljen kevyissä ja ilmavissa lyhkäisissä shortseissa läpi kesän. Saavat muut ajatella mtä haluaa se on mun juttu ja sillä selvä, ei pitäisi ketään häiritä.
Siinäpähän valitat ällötyksestäsi. Minua ei nimittäin kiinnosta tasan tippaakaan. Katso muualle tai pysy kotona, ei kiinnosta, pidän jatkossakin lämpimällä niitä shortseja. Se on vaan voi voi ja uli uli.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kuumalla ilmalla kuljetaan ptkissä housuissa. Shortsit ovat kesän ehdoton vaate, ilman niitä ei ole kesää. Itse kuljen kevyissä ja ilmavissa lyhkäisissä shortseissa läpi kesän. Saavat muut ajatella mtä haluaa se on mun juttu ja sillä selvä, ei pitäisi ketään häiritä.
Mulla on aurinkoihottumaa, joten olen tottunut käyttämään pitkiä housuja kesällä. Mulla ei taida olla tällä hetkellä ollenkaan sortseja käytössä.
Onneksi saa jokainen pukeutua miten haluaa!
Mitä mies ajaa karvat sääristä ja on oikein säihkysääri? :)