Miksi te kaikki olette noin angstisia?
Miksi puolustatte noin raivoisasti omia valintojanne ja tuomitsette muut, kyttäätte muiden tekemisiä, kadehditte ja vihaatte? Minulle on annettu tämä yksi elämä ja en tuhlaa sitä kyllä tuollaiseen. Kokeilkaa joku päivä tyytyväisyyttä, olkaa onnellisia siitä mitä teillä on.
Kommentit (17)
Mul on kauhee flunssa ja pää on sumea ja tokkurassa. En edes näe kunnolla enkä voi hengittää kun suun kautta just ja just. Ei kuule ny paljoo naurata!
koska ovat naisia, pakko huomiohuorata jollain tavalla
Ap, minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä vanhempasi ovat? Olen itse huomannut sellaisen piirteen että ihminen jolla on nuoret vanhemmat on hukassa. Jos vanhemmat vanhemmat älyä on lapsillakin päässä.
Lol mahtava aloitus ja niin totta! Täällä pyörii todella angstista jengiä! Mua ei harmita tänään mikään. Aurinko paistaa ja on kiva olla hoitovapaalla!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 18:23"]
Ap, minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä vanhempasi ovat? Olen itse huomannut sellaisen piirteen että ihminen jolla on nuoret vanhemmat on hukassa. Jos vanhemmat vanhemmat älyä on lapsillakin päässä.
[/quote]
Pitää muuten paikkaansa yllättävän hyvin
Hohohoijaa. osa 660. Miksi olette sitä ja tätä jne. Miksi ette ole sellaisia kuin minä ja lässyn lässyn. Ihan siksi, kun olen kyllästynyt. Mistään ei voi KESKUSTELLA, niin että edellä mainittuu voisi jotain vastakin, kun lässytetään sinä olet sitä ja tätä ja sinun elämäsi sitä ja tätä, jos ei myötäile, että ihana kun aurinkopaistaa.
Ei kaikki ole. Mä en ole. Rakastan elämääni, mulla on kaikki asiat kunnossa. On hyvä työ, tarpeeksi rahaa, ihana yhteisö ympärillä, terveyttäkin sen verran, että voin toteuttaa unelmiani. On sisäinen mielenrauha ja usko tulevaisuuteen. En koe tarpeelliseksi arvostella tai tuomita muita. Tuntemattomien ihmisten elämä ei edes kiinnosta mua niin paljoa, että alkaisin tuomita tai arvostella. Jokainen eläköön tavallaan, kunhan noudattaa lakia.
Olen henkilökohtaisessa konkurssissa ja minua vituttaa kaikki ja koitan sätkiä kaikin voimin tätä kakkaa vastaan. Kohta en jaksa. Mutta pakko jaksaa koska minulla on lapsi. Sitten kippaan sitä kiukkua tänne. Siinä syy. Puran sitä teihin kun en muuallekaan voi.
Olen pahoillani ja koitan myös kannustaa ja rohkaista täällä toisia.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:30"]
Hohohoijaa. osa 660. Miksi olette sitä ja tätä jne. Miksi ette ole sellaisia kuin minä ja lässyn lässyn. Ihan siksi, kun olen kyllästynyt. Mistään ei voi KESKUSTELLA, niin että edellä mainittuu voisi jotain vastakin, kun lässytetään sinä olet sitä ja tätä ja sinun elämäsi sitä ja tätä, jos ei myötäile, että ihana kun aurinkopaistaa.
[/quote]
Jep. Vastaaja pitää diagnosoida sen sijaan, että vastaisiin itse aiheeseen tai vastattaisiin mielipiteiseen. Aloitus onkin oikein oivallinen esimerkki. Muut on kusipäitä, mutta minä niin paljon olen parempi ihminen suhteessa muihin. Humblebrag ei ole ihan tyhjästä reivitty muotisana, oma kehu haisee verkossa.
Mielenkiintoista olisi kasvokain ap. kanssa keskustella oman elämän tämän hetkistä kompastus kivistä. Lässyttäisikö hän samalla tavalla yhdestä ihansta elämästä, jos tietäisi mitä ihmisen taustalla ihan oikeasti on.
joo hei! Meidän pitäisi kaikkien tavata!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:53"]
joo hei! Meidän pitäisi kaikkien tavata!
[/quote]
suoraan kuin kirjasta: suloinen joukkoitsemurha
Parasta palstassa on, että tätä lukiessa paskinkin päivä muuttuu aurinkoiseksi, kun tajuaa, miten onnekas kuitenkin on verrattuna moneen muuhun.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:37"]
Ei kaikki ole. Mä en ole. Rakastan elämääni, mulla on kaikki asiat kunnossa. On hyvä työ, tarpeeksi rahaa, ihana yhteisö ympärillä, terveyttäkin sen verran, että voin toteuttaa unelmiani. On sisäinen mielenrauha ja usko tulevaisuuteen. En koe tarpeelliseksi arvostella tai tuomita muita.
[/quote]
ihan kuin tarkoittaisit, että jos sinulla ei olisi asiat kunnossa, niin sitten arvostelisit muita.
Työt loppu tai loppumassa, rahat loppu, kaikki loppu