Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään, joka olisi sairastunut koronaan 2 rokotteen jälkeen?

Vierailija
21.08.2021 |

Median tilastoissa näkyy vain ne, jotka ovat kuolleet tai joutuneet sairaalahoitoon 2 piikin jälkeen. Myöskään sitä ei kerrota, onko 2. rokotteesta kulunut vielä 2 viikkoa, jolloin se saavuttaa täyden tehon. Tietääkseni vain sairaita vanhuksia on joutunut huonoon kuntoon 2 piikin jälkeen. Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka moni on sairastunut koronaan, mutta ei niin pahasti, että olisi joutunut sairaalaan. Kuinka hyvin 2 rokotetta suojaa deltalta?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös sairastin 2 rokotteen jälkeen ja puoliso myös. Olin 4 päivää sänkypotilaana, puoliso flunssaisena kotona, muttei edes kunnolla kipeä. Oireet hävisi noin viikossa, makuaisti palautui parin viikon jälkeen. Onneksi oli rokotteet! Ollaan 40v perusterveitä.

Vierailija
62/79 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi sai päiväkodista koronan ja äitinsäkin, joka oli kahdesti rokotettu sai taudin.

En tiedä,mikä oli sairauden taso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mikä ketju tahansa, niin aina tulee joku valehtelemaan tilastoja vastaan.

"Tunnen 50, jotka sairastuivat 2. rokotteen jälkeen". Niin mutta jos oikeasti sairastuivat *huom! eivät sairastuneet* niin joutuivatko sairaalahoitoon? Sairastuivatko vakavasti?

Tätä ei ikinä kerrota. Koska foliohattu puristaa liikaa.

Vale, emävale ja tilasto, näin mulle opetettiin koulussa.

Vierailija
64/79 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän ainaski 67 jotka on joutunu teholla, ja 112 kuallu. Mutta mä olenki enkä ota rokotetta. t: rokotevastane

"ja tää oli sit sarkasmia

Vierailija
65/79 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI SYYSKUUSSA koronaan kuolleet ovat olleet 60 vuotta täyttäneitä ja suurin osa on ollut yli 80-vuotiaita.

Syyskuussa koronakuolemia oli yhteensä 29, joista 12 oli rokottamattomilla, 2 yhden annoksen saaneilla ja 15 kaksi annosta saaneilla.

THL

Vierailija
66/79 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini puolisoineen sairastui n. puolivuotta 2. rokotteen ottamisesta. Oli ihan kunnon flunssa,  mutta ei vakava kuitenkaan.

Vierailija
67/79 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu sai Koronan samaan aikaan kakkospiikin kanssa.

Tiedän myös vanhuksen joka ilm sai tartunnan hoitajalta joka myös oli rokotettu mutta sai testissä positiivisen.

Vanhus siis myös oli rokotettu kahdesti.

Ei kuollut mutta oli sairaalassa. Ei kai teholla.

Vierailija
68/79 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAIKKI SYYSKUUSSA koronaan kuolleet ovat olleet 60 vuotta täyttäneitä ja suurin osa on ollut yli 80-vuotiaita.

Syyskuussa koronakuolemia oli yhteensä 29, joista 12 oli rokottamattomilla, 2 yhden annoksen saaneilla ja 15 kaksi annosta saaneilla.

THL

Eli ei-rokotetut ovat paremmassa suojassa kuolemalta. 12 versus 17.

Vierailija
69/79 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa 55 prossaa tartunnoista tällä hetkellä rokotetuilla. Näin Luin eilen.

Vierailija
70/79 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina peruttiin jääkiekkopeli, kun Porin Ässien kahdesti rokotettu pelaaja oli saanut koronatartunnan. Joukkueen tiedotteen mukaan oireet lieviä ja pelaaja on kotihoidossa. En toki tuota pelaaja tunne, mutta tuossa lähimmäs itseä osunut tapaus. Seuraan jääkiekkoa ja olen varmuudella nähnyt tuon pelaajan (vaikka en tiedä nimeä) pelaavan. 

Vierailija
71/79 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kolme, jotka samaa perhettä, ja saivat koronan kahden piikin jälkeen.yksi (90+) kuoli, muut selvisivät melko vähällä. Tunnen myös yhden rokottamattonan sairastuneen joka sai sairauden aikana vakavan keuhkoveritulpan, hoikka, liikunta-aktiivi n. 40 v. Nainen. Myös muita lähinnä neurologisia vaivoja jäi. Oli todella sairas kauan aikaa. Kallistuisin kuiten ehdottomasti rokotteiden puoleen. Ja tietysti jo kaksi olen ottanutkin. Maskia paljon käytän, vältän ruuhkia.

Vierailija
72/79 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on nyt kolmatta viikkoa sairaulomalla vaikka oli kahdesti rokotettu. 

Vierailija
73/79 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen kuoli koronaan, vaikka oli tuplarokotettu. Ikää 78v., suht terve oli sitä ennen eli ei ylipainoa, diabetestä tms.

Vierailija
74/79 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden työkaverin.

Vierailija
75/79 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Itse altistuin koronalle kunnolla, mutta en sairastunut. Useampi testi tehtiin kyllä. Poikaystävällä siis oli ja pussailtiin ja oli seksiäkin. Hänellä oli vasta yksi rokote juuri otettuna, minulla molemmat. Ja itsekin kyllä ajattelin että varmasti tulee minullekin, mutta ei vaan tullut.

Vierailija
76/79 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi

Vierailija
77/79 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

87v äitini sairasti koronan yhden rokotteen jälkeen, oli täysin oireeton. Tiedän toisenkin samanikäisen joka sairastiboireettomana ennen rokotuksia mutta hänen puolisonsa menehtyi pian sairastuttuaan.

Vierailija
78/79 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri oli (tai on edelleen?) sairaalassa koronan takia. En ole ihan varma hänen tilanteestaan, koska ollaan kaikki oltu etätöissä niin ei ole kahvihuonekeskusteluita eikä niin ajantasaisesti kartalla muiden asioista. Silloin oli normiosastolla ja oli ollut jo viikon verran kun asiasta kuulin.

Ja siis hän on ihan perusterve, keski-ikäinen ja normipainoinen nainen. 

Vierailija
79/79 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Lievänä onneksi sairastin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme