Mitä jos saisit tuhannen euron lahjakortin "mihin tahansa" ja sun pitäisi käyttää se 24 tunnin kuluessa?
Voimassa olo lakkaisi siis vuorokaudessa. Sinun pitäisi käyttää se johonkin tavaraan tai palveluun tai kulttuuriin tai vastaavaan, sijoituksiin et saisi käyttää tai laittaa säästöön. Mitä tekisit?
Kommentit (42)
Mä menisin varmaan alkoon, niiden tuotteet ei pilaannu ihan hetkessä.
Tai läppäri, kännykkä, tv tulee lähivuosina vaihtokuntoon, niin vois ennakoida.
Olen narkkari joten jokainen varmaan arvaa mihin rahat menisivät. Toisaalta ei tarvitsisi hetkeen miettiä seuraaavaa annosta ja rahojen hankkimista siihen. Ostaisin kyllä jotain hyvää ruokaakin kun kerrankin olisi rahaa.
Ostaisin television ja Nintendon. Näistä olen haaveillut mutta en niin kovasti että olisin raaskinut ostaa.
Talvilenkkarit (nastalliset) ja laadukkaita ulkoiluvaatteita.
Ostaisin uuden läppärin, koska nykyinen kannettavani on jo aika vanha ja mun on joka tapauksessa pian hankittava uusi. Tonnilla saa jo aika hyvän mallin.
Kolme lentolippua ja autonvuokra.
Teinille vaatteita olisi nyt akuuttihankita minne varmaan sitten pistäisin.
Narkomaaneista on dokumentti YLE areenassa kun ne vetää kamaa asemalla ja varastaa . Vastuuntunto mennyt täysin itsestä ja toisista eikö niin.
Varmaan verkkokauppaan josta mukaan tulisi ilmalla täytettävä poreallas, ja loppu rahoilla puhelin.
Silmälasitilauksen pistäisin vireille.
Saanko laittaa valmiiksi ensi kuun laskuille maksun vaikka se meneekin myöhemmin?
Uus sänky, ikeasta. Vanha narisee ja on yli 10 vuotta vanha.
1: joululahjoja perheelle 250,-
2: vaatteita itselleni 250,-
3: säilykkeitä 250,-
4: lento jouluksi Suomeen 250,-
Kävisin ostamassa lahjakortin isoon tavarataloon.
Ei tonnilla paljoa juhlita. Veisin rouvan syömään ja ostaisin uuden puhelimen.
Ostaisin seksiä koko rahalla