Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokahaluttomuus

Vierailija
17.09.2014 |

Mä söin pitkään n.vuoden tosi säännöllisesti, 5x päivässä. Olen myös pari vuotta käynyt salilla 3-5x viikossa. Alkuun mua alkoi ällöttää vain tietyt ruoat esim jauheliha. Noin 4kk sitten mulla jäi iltapalat pois koska oli jokoliian täys tai ei tehnyt yhtään mieli. Pari kolme kuukautta sitten olin kuukauden nuhassa (ainakun ajattelin että jes olen terve, niin seuraavana aamuna olin ihan tukossa). Luonnollisesti olin saman ajan myös treenaamatta. Samaan aikaan multa unohtui syöminenkin. Oon siitä asti syönyt vaan aamupala klo 8, lounas klo 10.30 ja välipala klo 15.00. Kotona mulla ei oo edes nälkä, ja vaikka olisi niin ei tee mieli. Syön pari leipää ja hedelmän.. mistä tää voi johtua ? Oon yrittäny löystyttää syömisiä, en kato että onko ihan niin terveellistä, kunhan saan jotain syötyä. Kana, tonnikala ja jauheliha ällöttää. Samoin pavut, tummat pastat, peruna, rahkat, raejuustot.. aina kun keksii jotain mikä on hyvää, se maistuu viikon pari ja alkaa ällöttää

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitikin sanoa että ei ole masennusta eikä stressiäkään mielestäni. Erosin myös hiljattain huonosta suhteesta ja olen uuden miehen kanssa onnellisempi kuin pitkään aikaan ja eron myötä myös vuoden kestäneet uniongelmani katosivat. Ja ei en syö pakosta, niinkuin sanoin että olen yrittänyt ottaa löysemmin.. mutta että tämä kestää näin kauan ?? Ja salilla käyn kyllä edelleen, mutta nyt ollut taas viikko taukoa koska olin nuhassa. Ja jos mieheni tekee ruokaa niin se kyllä maistuu, mutta itse harvoin alan edes tekemään koska ällöttää koko ajatus ruoasta

Vierailija
2/4 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:35"]Sitä pitikin sanoa että ei ole masennusta eikä stressiäkään mielestäni. Erosin myös hiljattain huonosta suhteesta ja olen uuden miehen kanssa onnellisempi kuin pitkään aikaan ja eron myötä myös vuoden kestäneet uniongelmani katosivat. Ja ei en syö pakosta, niinkuin sanoin että olen yrittänyt ottaa löysemmin.. mutta että tämä kestää näin kauan ?? Ja salilla käyn kyllä edelleen, mutta nyt ollut taas viikko taukoa koska olin nuhassa. Ja jos mieheni tekee ruokaa niin se kyllä maistuu, mutta itse harvoin alan edes tekemään koska ällöttää koko ajatus ruoasta
[/quote]

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut?tai rakastunut? . Mahalaukku pienenee, kun siellä ei käy venyttävä ruoka.... Hyvä olisi enemmän saada syödyksi. Tee jotain kivoja uusia ruokia. Voisitko kokata jonkun kanssa? Voikoollajotain eläimellistä?

Vierailija
4/4 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutuksesta? Jos et kuluta nyt samalla tavalla kuin ennen niin ei sitten ole nälkäkään. Vaihtele erilaisia ruokia päivittäin, niin et kyllästy yhteen aineeseen? jos tavallaan syö pakosta, niin mikä tahansa alkaa ällöttää.