Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11v tytön kanssa shoppailu silkkaa tuskaa!

Vierailija
17.09.2014 |

Miltähän se mahtaa sivullisen korvaan kuulostaa, kun vaatekaupoilla meinaa mennä aina tappeluksi: TYTÖN mielestä kaikki maksaa liikaa, eikä hän oikeastaan tarvitse talvikenkiä, kun ne on niin kalliitakin ja kaikkee ja voitas käytää nekin rahat johonkin muuhun, kuten nyt vaikka kirjoihin. Tai matkusteluun. Ja oikeastaan voitas myydä kaikki muukin pois. Mitäs noilla kamoilla. Ja kyl ne viimevuotiset 2 numeroa liian pienet menee vielä yhden talven. Tai sit ei muuten vaan oo hyvät. Testattu on sekin, että mä sit vaan ostan. Mutta ei niitä sit kumminkaan käyttää voi, jos ne on tyhmät. 

Viimeksi käskin lopulta vaan pitämään suunsa kiinni ja kieltäydyin näyttämästä hintalappuja :D Pohdin kyllä ankarasti, miltä sekin mahtoi ohikulkijoista näyttää.. :p

Joo, säästäväisyys on hyve, mutta ihan totta. Siinä vaiheessa, kun ensimmäisiäkään sopivia talvikenkiä tai talvitakkia ei ole! ARGH! 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi kuulostaa fiksulta, tekisin niin etten raahaisi häntä ollenkaan kaupoille vaan ostaisin välttämättömät vaatteet itse.

Vierailija
2/5 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä asia niin päin, että hän joko saa uudet vaatteet tai ei mitään. Että hän ei pääse siihen jäljelle jääneeseen rahaan mitenkään osalliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kirpputorille ostamaan kengät yms?

Vierailija
4/5 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihan tuollaista ongelmaa odottanut vaan lähinnä näitä ettei halua äidin kanssa kauppoihin ym. Itse muistan vieläkin kuinka ärsyttävää oli käydä äidin kanssa ostoksilla ja elämä helpottui todalla paljon, kun sain alkaa käymään yksin tai kaverin kanssa shoppailemassa kaupungilla n. 11-12-vuotiaana. Ja ihan hyviä kenkiä ym. tarpeellista tavaraa ja vaatetta sain ostettua ilman että piti tapella ääliö-äidin kanssa.

Vierailija
5/5 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihankuin minä :D Pikkusisko vetäisi ihan mielellään vaikka koko äidin palkan sileäksi yhdellä shoppailukerralla, mutta minä en raaskisi ostattaa mtn. Viime kerralla, kun ostettiin mulle kenkiä, niin äite just kieltäytyi näyttämästä hintalappuja, kun tietää etten edes harkitse yli kympin kenkiä, vaikka olisivat kuinka ihanat :D Ja ihankuin kympilla saisi nykyään kenkiä, jotka kestäisivät yli sen kaksi viikkoa. Myöskään ruokakaupassa en haluaisi valita itselleni mtn, vaikka äite kehottaa kaikkia valitsemaan jtn. Sekin menee yleensä siihen, että äite heittää ostoskoriin sen karkkipussin, mitä vilkuilin, mutten kehdannut ottaa ja samaan aikaan pikkusisarukset roudaavat viikonlopun mättöjä kaksin käsin koriin. t. 16v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän