Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekee pitkällä kullilla? Paksun vielä ymmärrän

Vierailija
21.08.2021 |

Emätin on keskimäärin vajaat 10 cm pitkä ja sen jälkeen alkaa kohtu. Mitä hyötyä on pitkästä kullista, kun kohdussa se ei kuitenkaan stimuloi? Tällä perusteella olettaisin, että 10 cm paksu kulli tuntuu naisesta paremmalta kuin 20-senttinen ohut.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipanolla keskivertoa isompi ja tykkään kyllä. Ei mikään älytön halko, mutta isompi kuitenkin. Mies myös osaa käyttää kulliaan eikä vain jyskytä menemään. 

Vierailija
62/100 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lisäpainoa saaneille naisille tarvitaan pitkää penukkaa, jotta edes pääsee sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyvin pitkällä ja lyhyellä kusee,,,no joskus pääsee naimaankin

Vierailija
64/100 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee pienellä pillulla? No kipeää itselleen tietysti.

Vierailija
65/100 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään lisäpainoa saaneille naisille tarvitaan pitkää penukkaa, jotta edes pääsee sisään.

Mä olen ylipainoinen ja hyvin kyllä pääsee normaalin kokoisellakin ja pienemmälläkin sisälle mun pilluun. Katsos kun mä osaan levittää jalkani siinä missä normaalipainoisetkin naiset eikä mun pillun edessä mitään läskiä ole. Myös takaapäin paneminen onnistuu. Jos sulla ei onnistu, niin kyllä se on sitten taidoista kiinni tai kyseessä on ollut satoja kiloja painava nainen jolla oikeasti roikkuu maha pillun edessä.

Vierailija
66/100 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä kullilla tehdään muut miehet kateellisiksi yleisissä suihkuissa ja saunoissa. Se on sen suuri etu.

Vierailija
67/100 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkällä kullilla tehdään muut miehet kateellisiksi yleisissä suihkuissa ja saunoissa. Se on sen suuri etu.

Mutta se on saatuvanhemmilla  lahjaksi, ei omalla toiminnalla tehty. Siksi ei kannata ylpeillä.

Vierailija
68/100 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut koskaan harrastettua ja löysä se on sielläkin, joten kukaan mitään huomaa. Toiveajattelua jollain homolla.

Vierailija
69/100 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta kyllä sen kaikkein suurin etu tulee esiin naisen kanssa peuhatessa. 

Vierailija
70/100 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Ei niin mitään.

.

Vierailija
71/100 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla se orkku tulee nelisenttiselläkin. Miehelle.

Vierailija
72/100 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään.

Ei niin mitään.

.

Etkö keksi mitään hyötykäyttöä sille?

Vierailija
73/100 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap; olet ymmärtänyt kupletin juonen ja päässyt suoraan villakoiran ytimeen

Vierailija
74/100 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap; olet ymmärtänyt kupletin juonen ja päässyt suoraan villakoiran ytimeen

Jos nyt kumminkin tutustuisi naisen anatoimiaan. Emättimet on 6-12cm syviä ja naisen kiihoituttua tarpeeksi emätin laajenee ka venyy kaksinkertaiseksi, eli 12-24cm syvyyteen. Juuri siksi esileikit ja naisen riittävä kiihoitus on tärkeää. 

Vierailija
75/100 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja paksu on vain paras. Sitä on mukava imeä ja runkata ja se tuntuu todella upealta peräsuolessa.

M30

Vierailija
76/100 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa varmasti kuin lyhyelläkin. Itselläni on turhankin pitkä, ja saa aina olla varovainen. Mutta ihan hyvä näinkin.

Vierailija
77/100 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä kulli. En aio tehdä sillä mitään. Odotan, että erektio laskee ja kulli lyhenee. Jos joku koskee mun pitkään kulliin, hakkaan sen psksksi! Olen varoittanut!

Vierailija
78/100 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä kullilla saa naisen avautumaan, hieroo pillun pohjaa ja naisen alavatsaa. Nainen tuntee saavansa kullia koko mitalla, eikä tarvitse haikailla muista isoista miehistä. Pillu arkana voi hiljaksiin hykerrellä naispuolisten kavereiden valittaessa tyttöjen illoissa, ettei heidän miehistään ole mihinkään tai siitä, että kaipaisivat oikeaa k.yrpää. Tätä saanut kauttarantain kuulla, kun vaimo on pqlkinnut miestään. 

Vierailija
79/100 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä, mutta ohuella kullilla voinee helpommin toteuttaa ns. deepthroattia. Ohut mennee helpommin nielun ohi kurkkuun, ja pituus auttaa ylettymään sinne. 

Lisäksi pitkällä voi tehdä näyttävämpia helikopteriheiltuksia, mutta juuri muita etuja en keksi pitkä+ohut kulli kombinaatiosta

Vierailija
80/100 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 15-senttisellä kullilla ei tee mitään. Paksuutta pitää olla kuitenkin riittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi