Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmieni mies on naistenmies eikä halua sitoutua

Vierailija
17.09.2014 |

En tiedä miksi en saa mielestäni yhtä miestä, joka on luonteeltaan "pettäjä", patologinen valehtelija ja naistenmies. Juuri sellainen ettei halua koskaan sitoutua kehenkään naiseen, vaan haluaa elää vapaata elämäntyyliään johon kuuluu työ, harrastukset ja vaihtuvat naiset. Näistä siis miehelle tärkeimpinä työ ja harrastukset. Tavallaan ymmärrän häntä todella hyvin, mutta koska en ole itse "miestenkaataja" tyyppinen niin tuota naistenkaato-harrastusta en ymmärrä. Tunnen itseni tyhmäksi jos edes uhraan ajatusta tällaiseen mieheen, mutta kun tuttavapiirissäni on aina ollut jokseenkin erikoista porukkaa niin tavallaan hyväksyn hänet ja kumminkaan en. Kaikista ikävistä piirteistä huolimatta miehellä on monta muuta luonteenpiirrettä ja harrastuksia joissa meillä on yhteistä.

Olenko täysi typerys jos pidän tätä miestä pelkkänä kaverina?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

"...Tunnen itseni tyhmäksi jos edes uhraan ajatusta tällaiseen mieheen...": mitäs turhia sellaisesta huonoa omaatuntoa potemaan. Tyhmyys on perusihmisoikeus, ja se kuuluu Sinullekin.

Vierailija
2/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko unelmiesi mies sellainen naistenkaataja? Jos sellaisesta haaveilet, niin siinähän olisi? Jonoon vaan. Tiedät  mihin ryhdyt. Ja haluaako hän kaataa sinut? 

Mun unelmieni mies on luotettava, joka on "yhden naisen mies". Sellainen, ettei mun tarvitse  miettiä onko muita kisalijoita vaan saan luottaa ja muuhun luotetaan. On turvallista.

Mitä sinä toivot ja haluat? Ihan oikeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 03:29"]

Ai onko unelmiesi mies sellainen naistenkaataja? Jos sellaisesta haaveilet, niin siinähän olisi? Jonoon vaan. Tiedät  mihin ryhdyt. Ja haluaako hän kaataa sinut? 

Mun unelmieni mies on luotettava, joka on "yhden naisen mies". Sellainen, ettei mun tarvitse  miettiä onko muita kisalijoita vaan saan luottaa ja muuhun luotetaan. On turvallista.

Mitä sinä toivot ja haluat? Ihan oikeesti.

[/quote]

En yhtään tiedä mitä haluan ja mitä en,  olen kai seinähullu!

en edes tiedä haluanko olla "ikisinkku" vai jonkinlaiseen suhteeseen. En edes tiedä miksi haluaisin pitää näin kauheaa miestä edes kaverina!

Muita hyödyllisiä vinkkejä?

Vierailija
4/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla mies on kauhea ja miten tämä pettäjyys ja kamaluus ilmenevät? Onko mies kukaties työkaverisi vai mistä tunnette? Voihan sitä playereidenkin kanssa pelailla, soisi naisten useamminkin tajuavan tämän ainaisen valituksen sijasta.

Vierailija
5/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:00"]

Millä tavalla mies on kauhea ja miten tämä pettäjyys ja kamaluus ilmenevät? Onko mies kukaties työkaverisi vai mistä tunnette? Voihan sitä playereidenkin kanssa pelailla, soisi naisten useamminkin tajuavan tämän ainaisen valituksen sijasta.

[/quote]

Noh.. mies oli mukava ensialkuun mutta koki suhteen liian painostavaksi ja alkoi valehtelemaan koko ajan Ensin tätä valehtelua ei ilmennyt mutta sitten mies yks kaks aloitti eikä puhunut enää lähes mistään totta. En tiedä tapailiko mies toisia naisia (älä valehtele, niin varmasti tapaili). Eikä missään sitten enää myöhemmin luvannut mitään "suhdetta" mutta valehteli joistian asioista kyllä ja sitten sekosin itse ja omalla tavallani kostin miehelle ja lähdin "peliin mukaan". Jossain vaiheessa kyllästyin tosi pahasti miehen pelailuun ja valehteluun, en edes yhdessä vaiheessa tiennyt mistä asiasta mies vitsaili ja mistä ei niin laitoin välit poikki. Nyt huomasin että miehellä on taas uusi nainen kierrossa (milloin ei olisi) ja nainen joutui jo heti ottamaan heidän yhteiskuvansa pois/piiloon profiilistaan, ei tämä mies halua/osaa seurustella vakavasti kenenkään kanssa. En tiedä millä tavalla olen seonnut, mutta vuosiin ei tullut pidettyä yhteyttä ja sillä tavalla osoitin päässeeni yli. Mutta nyt taidan olla jotenkin uudelleen seonnut (vai tavannut liikaa samanlaisia pleijereitä) ja tuntuu siltä että nyt voisi taas jutella miehelle vain kaverimielessä, tai en edes itse tiedä mitä tässä selitän. Olisin jutellut miehen serkun kanssa joka oli mukava ja rehellisempi luonteeltaan, vain kaverimielessä, mutta.. mies sai kauhean mustasukkaisuuskohtauksen aiheetta ja pisti meidän välimme poikki tuon serkun kanssa niin ettei serkku saa enää vastata/kirjoittaa minulle mitään. Jotain tunteita miehellä (tai molemmilla) oli kai minua kohtaan ja niin,  sekavaa kuin soppa.

Vierailija
6/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hyvät puolet listaan

+mukava kaikesta huolimatta +avoin luonne joka ei vähästä säikähdä/pety +runsaasti samoja mielenkiinnonkohteita (lukuunottamatta pelimies elämäntapa) +käy töissä ja on ahkera

ja miinukset

-pelimies -on valehdellut minulle -sen takia epäluotettava

Vierailija
7/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 02:55"]

En tiedä miksi en saa mielestäni yhtä miestä, joka on luonteeltaan "pettäjä", patologinen valehtelija ja naistenmies. Juuri sellainen ettei halua koskaan sitoutua kehenkään naiseen, vaan haluaa elää vapaata elämäntyyliään johon kuuluu työ, harrastukset ja vaihtuvat naiset. Näistä siis miehelle tärkeimpinä työ ja harrastukset. Tavallaan ymmärrän häntä todella hyvin, mutta koska en ole itse "miestenkaataja" tyyppinen niin tuota naistenkaato-harrastusta en ymmärrä. Tunnen itseni tyhmäksi jos edes uhraan ajatusta tällaiseen mieheen, mutta kun tuttavapiirissäni on aina ollut jokseenkin erikoista porukkaa niin tavallaan hyväksyn hänet ja kumminkaan en. Kaikista ikävistä piirteistä huolimatta miehellä on monta muuta luonteenpiirrettä ja harrastuksia joissa meillä on yhteistä.

[/quote] Et tietenkään ole. Mutta miksi hän on Sinulle "unelmien mies"?

Vierailija
8/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huomasin että miehellä on taas uusi nainen kierrossa (milloin ei olisi) ja nainen joutui jo heti ottamaan heidän yhteiskuvansa pois/piiloon profiilistaan, ei tämä mies halua/osaa seurustella vakavasti kenenkään kanssa. En tiedä millä tavalla olen seonnut, mutta vuosiin ei tullut pidettyä yhteyttä ja sillä tavalla osoitin päässeeni yli. Mutta nyt taidan olla jotenkin uudelleen seonnut (vai tavannut liikaa samanlaisia pleijereitä) ja tuntuu siltä että nyt voisi taas jutella miehelle vain kaverimielessä, tai en edes itse tiedä mitä tässä selitän. Olisin jutellut miehen serkun kanssa joka oli mukava ja rehellisempi luonteeltaan, vain kaverimielessä, mutta.. mies sai kauhean mustasukkaisuuskohtauksen aiheetta ja pisti meidän välimme poikki tuon serkun kanssa niin ettei serkku saa enää vastata/kirjoittaa minulle mitään. Jotain tunteita miehellä (tai molemmilla) oli kai minua kohtaan ja niin,  sekavaa kuin soppa.

Tähän vielä semmoinen lisäys että tuo miehen kaverinainen saa olla miehen sukulaisten ystävä ja myös miehen veli on pistänyt tykkäyksiä sen naisen muutamiin kuviin, mutta aikoinana mies halusi pitää minut lähes "piilossa" sukulaisiltaan. Ja siltikään mies ei ole yhdessä tuon toisenkaan naisen kanssa sillä se nainen on ulkomaalainen ja asuu eri maassakin. Mies ei ole mustasukkainen siitä että tuo "uusi" kaverinainen (tai pano) on hänen veljensä ystävänä netissä, mutta mies oli aiemmin mustasukkainen siitä jos minä edes kirjoitin hänen sukulaisilleen,  ristiriitaista.

En ymmärrä tätä käytöstä, kuuluuko johonkin pelimiesohjeisiin että piilota yhteiskuvat ja esiinny aina sinkkuna, valikoi kuka saa olla sukulaisten ystävänä jne. ja sitten hän pelkäsi sitä etten saanut ystävystyä hänen serkkunsa kanssa edes, kun sen sijaan tuo toinen nainen saa olla vaikka hänen koko sukunsa kaveri ilman mustasukkaisuuskohtauksia.

Vierailija
9/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeseen tarvitaan mies joka tukee vaikeissakin ja älllöttävissäkin jopa asioissa. Mitä tukea muka saisit häneltä edes kaverisuhteesta.

Vierailija
10/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:49"]

[quote author="Vierailija"

[/quote] Et tietenkään ole. Mutta miksi hän on Sinulle "unelmien mies"?

[/quote]

Siksi koska en tutustu parempiin, kaikki paikat joissa voi sinkkumiehiin tutustua ovat täynnä sekä varattuja miehiä että yhtä pahoja ellei pahempiakin pelimiehiä! vaikuttaa siltä etten vaan löydä parempaa ja ehkä olen itsekin niin huono etten edes ansaitse parempaa. Ihan puhtaat jauhot pussissa ei ole itsellekään ollut, koska petin pettäjääni kostoksi kun olin nuorempi ja tyhmempi, mutta sitä sai mitä tilaa ja meillähän näytti olevan "avoin suhde" tietämättäni

Mies on minulle sopiva vain näiden syiden takia:

+mukava kaikesta huolimatta +avoin luonne joka ei vähästä säikähdä/pety +runsaasti samoja mielenkiinnonkohteita (lukuunottamatta pelimies elämäntapa) +käy töissä ja on ahkera

+Ehkä olemme molemmat yhtä sekaisin?

Vierailija
11/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:54"]

Suhteeseen tarvitaan mies joka tukee vaikeissakin ja älllöttävissäkin jopa asioissa. Mitä tukea muka saisit häneltä edes kaverisuhteesta.

[/quote]

Näin on mutta en ole ennenkään saanut mitään tukea keneltäkään mieheltä, olen tavannut ja seurustellut tätäkin miestä paljon pahempien miesten kanssa. Yksi edellinen exäni joutui vankilaan (en tiedä enkä halua tietää mistä) ja ensimmäinen exäni teki minulle todella ikävät katoamistemput, esittäen että kaikki oli parhain päin ja katosi. Tämä mies ei ole tuollaisia temppuja tehnyt. Niin että tuskin löydän mitään parempaa, itsekin olen hullu kun tällaisia miehiä olen katsellut, mutta kun tutustun uusiin sinkkumiehiin ei ole näitä parempia tarjolla/vapailla markkinoilla,  tai eivät kiinnostu minusta ne järkevät sinkut. En löydä "omantasoisia" koska sellaisia ei ole sinkkuina.

Kaikissa on omat vikansa ja niin myös minussa, kukaan ei ole tarpeeksi hyvä minulle ja minäkään en ole tarpeeksi hyvä kenellekään.

Vierailija
12/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain tunteidesi vallassa ja samalla valitettavasti myös tämän miehen, joka ei selvästikään välitä sinusta. Itsestään se välittää, usko pois.

Vierailija
13/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 05:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 04:54"]

[/quote]

Näin on mutta en ole ennenkään saanut mitään tukea keneltäkään mieheltä, olen tavannut ja seurustellut tätäkin miestä paljon pahempien miesten kanssa. Yksi edellinen exäni joutui vankilaan (en tiedä enkä halua tietää mistä) ja ensimmäinen exäni teki minulle todella ikävät katoamistemput, esittäen että kaikki oli parhain päin ja katosi. Tämä mies ei ole tuollaisia temppuja tehnyt. Niin että tuskin löydän mitään parempaa, itsekin olen hullu kun tällaisia miehiä olen katsellut, mutta kun tutustun uusiin sinkkumiehiin ei ole näitä parempia tarjolla/vapailla markkinoilla,  tai eivät kiinnostu minusta ne järkevät sinkut. En löydä "omantasoisia" koska sellaisia ei ole sinkkuina.

Kaikissa on omat vikansa ja niin myös minussa, kukaan ei ole tarpeeksi hyvä minulle ja minäkään en ole tarpeeksi hyvä kenellekään.

[/quote]

Ei kannata tehdä kompromisseja siksi, että kelpaisi edes jollekulle. Huono itsetunto ei tee kenestäkään arvotonta, vaikka saakin olon toisinaan tuntumaan siltä. Voit olettaa ja odottaa toisilta ihmisiltä arvostusta itseäsi kohtaan, toki vastavuoroisesti.

Vierailija
14/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 05:02"]

Olet vain tunteidesi vallassa ja samalla valitettavasti myös tämän miehen, joka ei selvästikään välitä sinusta. Itsestään se välittää, usko pois.

[/quote]

tiedän tämän, mutta platoninen ystävyys on eri asia kuin uudelleen suhteeseen säntääminen, eikö.

Vierailija
15/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 05:05"]

Ei kannata tehdä kompromisseja siksi, että kelpaisi edes jollekulle. Huono itsetunto ei tee kenestäkään arvotonta, vaikka saakin olon toisinaan tuntumaan siltä. Voit olettaa ja odottaa toisilta ihmisiltä arvostusta itseäsi kohtaan, toki vastavuoroisesti.

[/quote]

Moni ei näytä ymmärtävän asian pointtia, tarkoitin siis että platoninen ystävyys on eri asia kuin suhteeseen uudelleen ryhtyminen. Ja kyllä minä olisin joillekin kelvannut, mutta ne sinkkumiehet joille minä olisin kelvannut eivät ole olleet minun tyyppiäni enkä minä heidän tyyppiään se on varma. Minua lähestyvät usein netissä esimerkiksi itseäni 15-30 vuotta vanhemmat miehet alastonkuviensa kera. Uskokaa pois että ainakin 90% sinkkumiehistä etsii pelkkää hauskanpitoa, ei lähes kukaan etsi enää mitään vakavaa, se taitaa olla nykyään vain tuurista kiinni että kehen tutustuu ja missä.

Vierailija
16/16 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 05:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 05:02"]

[/quote]

tiedän tämän, mutta platoninen ystävyys on eri asia kuin uudelleen suhteeseen säntääminen, eikö.

[/quote]

Tuollainen mies on samanlainen usein myös platonisille ystävilleen, olivat sitten vaikka samaakin sukupuolta. Voi vietellä sinut ennemmin tai myöhemmin, satuttaa usein myös muilla tavoin kavereitansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan