Ei helvetti mä haluan kuolla
Mun pää hajoo ihan kohta ja pelkään että teen vielä itselleni jotakin... Tein positiivisen raskaustestin tänään aamulla enkä oikeesti yhtään tiedä mitä pitäis tehdä. Mut raiskattiin heinäkuun lopussa ja pelkään että kohdussa olevan lapsen isä olisikin se raiskaaja eikä aviomieheni. En ole kertonut kenellekään ja oon aivan hermoraunio enkä halua edes ajatella että mitä jos oikeasti kannan sen lasta sisälläni... Esikoinen on 3-vuotias ja ollaan miehen kanssa yritetty toista lasta viiden kierron ajan ja olen aivan varma että mies jättää mut jos asia tulee ilmi.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 14:00"]Etkö siis ole kertonut raiskauksesta miehellesi? Pystytkö yhtään laskemaan, että kuinka suurella todennäköisyydellä olet tullut raskaaksi raiskauksesta?
[/quote] Mulla oli kierron 19. päivä sillon :(
Käy alkuraskauden ultrassa. Siinä pystyy hyvin päivän päälle laskemaan koosta milloin vauva on saanut alkunsa.
Miksi et tehnyt rikosilmoitusta?
Sori, juttu ei ole uskottava....
aika hyvin on muna maistunut lähes heti noin traumaattisen koettelmuksen jälkeen.
tapahtuiko tää porvoossa?
Mä voin adoptoida sun vauvas jos sulle itselleen ei kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 14:18"]
Mä voin adoptoida sun vauvas jos sulle itselleen ei kelpaa.
[/quote]
No onpa tökerö kommentti. Pitäisitkö itse lapsen, jos se olisi raiskauksen lopputulema?
Jos kuukautiskierto on säännöllinen 28 päivää, niin 19. päivänä ei enää tule raskaaksi. Pari päivää ennen ovista olisi voinut tulla - sen verran siittiöt säilyvät.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 14:52"]
Jos kuukautiskierto on säännöllinen 28 päivää, niin 19. päivänä ei enää tule raskaaksi. Pari päivää ennen ovista olisi voinut tulla - sen verran siittiöt säilyvät.
[/quote]
Mutta jos kuukautiskierto onkin pitempi, niin voi kyllä tulla 19. päivänä raskaaksi.
Miksi olet varma, että miehesi jättäisi sinut? Miksi olet sellaisen miehen kanssa, joka tämmöisessä tilanteessa jättöisi sinut? Eikö miehen pitäisi pikemminkin tukea?
Miksi et raiskauksen jälkeen mennyt poliisille ja lääkäriin(jossa olisit saanut jälkiehkäisyn ja tautikontrollin)? Miksi et kertonut miehellesi? (Joo, ymmärrän, että traumatilanne on aika hämmentävä ja siinä voi vaan lamaantua, mut silti, onhan siinä nyt kuitenkin parikin päivää aikaa!)
tää on täyttä paskaa, tai sitten raiskaus olikin yhteisymmärryksessä tapahtunut yhdyntä
Etkö siis ole kertonut raiskauksesta miehellesi? Pystytkö yhtään laskemaan, että kuinka suurella todennäköisyydellä olet tullut raskaaksi raiskauksesta?