Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi karpata, olen koulussa toissa, ja syon kouluruokaa paivalla, siina on hiilareita paljon, joten menen keventajiin tao pv:hin. Ans kattoo kuinka kay!

Vierailija
29.08.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät vaan ne perunat, riisit ja pastat pois lautaseltasi ja tilalle salaattia

Vierailija
2/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kouluruoka on vaan yksi ateria, muilla jätät hiilarit pois. On se parempi kuin ei mitään!

Suosittelen, piristää. Jo sen takia yritän olla vähillä hiilareilla vaikka ei paino laskiskaan (mutta sehän laskee). Ehdottomat kiellot on TYLSIÄ. Kyllä mäkin joskus herkuttelen sokerimunkilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiaseksi munakas sitten

Vierailija
4/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia puolet lautasesta ja lihaa tms. enemmän. Näkkärin syön kyllä myös. Hyväkarppaus onnistuu. Minulla paino laski jo pelkällä sokerilakolla. Nyt noususuunta meneillään :-o

Vierailija
5/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kasvisruoissa on paljon jauhoja, pastaa jne.

Vierailija
6/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pudotin reilut viisi kiloa valitsemalla vähäkalorisia vaihtoehtoja niin pitkälle kuin mahdollista ja kiinnittämällä huomiota ruokamääriin. Jos yhdellä aterialla söin enemmän, jollakin toisella huomattavasti vähemmän. Jos olin kylläinen, en syönyt vain syömisen vuoksi. Kouluruoat ovat mielestäni laihduttamisen kannalta hyviä (olen itsekin töissä koulussa), sillä ne ovat perusruokaa, jota ei tee mielikään syödä ihan ylen määrin, vain ahmiakseen. Minun mielestäni kaikki dieetit ja karppaukset yms. ovat varmaan ihan hauskoja ja voivat sopia jollekin, mutta laihduttaa voi helposti ihan vanhoilla konsteilla. Kun huolehtii vitamiineista ja muusta tarpeellisesta, niin ruokavaliosta tulee terveellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi