Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä kissanruokaa kissasi syö?

Vierailija
16.09.2014 |

Mikä on teidän kissan herkkua, mikä varmasti menee?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:03"]Kuivaruuista Canagan tai Royal Canin Indoor 27. Mössöruuat ei uppoa ollenkaan. Raakaa (jauhe)lihaa saavat päivittäin; sikanautaa, nautaa, broileria tai hirveä. Spesiaaliherkkuina broilerin sydämiä.
[/quote]

Oi nam!

Vierailija
2/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royal canin urinary s/o, vaihtoehdot aika vähissä erikoisruokaa syövällä katilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

thrive peremium plus kanaa tai lohta. On kuivaruokaa. Tai sitten leonardo merkkistä vehnätöntä kuivaruokaa. Molemmat täysravintoja mutta saa joka toinen päivä raakaruokana kanaa,kalaa tai possua.

Vierailija
4/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis premium

Vierailija
5/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royal caninin oman rodun ruoka, eli meillä Sfinx. Kaikki muut ruuat laittaa mahan sekaisin. Ainut hyytelö tai "herkku" mitä suostuu syömään on whiskas, kaikkea on kokeiltu, mutta tuo on ainut mikä kelpaa.

Vierailija
6/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whiskas

Vierailija
7/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Animonda vom feisten
Animonda carny

Kuivaruokana royal canin

sain vasta kissanpennun joten nämä ruoat ovat nyt ensimmäisiä mitä oon antanut.

Vierailija
8/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaaks kissalle antaa raakaa kanaa mietin tota salmonellaa..

Vierailija
9/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin nirso, että vain Pirkka kelpaa. Mikään muu merkki ei uppoa. Erikoisherkkuina saa kanansydäntä.

Vierailija
10/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitekat kastikemössöt ja Latz naudanlihakuivaruoka, lisäksi naudan paahtopaisti. Mitään raakaruokaa se ei huoli ollenkaan.

Vierailija
11/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:48"]

[/quote]

Annan ainakin, tosin eläinkaupasta ostettua joka on jauhettu luineen ja tehty kuutioiksi. Kyselin joskus että onko se turvallista niin kauppias sanoi syöttävänsä omille kissoilleenkin sitä. Tyydyin tähän tietoon. En ole varma mutta kun pakasteena myydään niin olisiko pahimmat pöpöt kuolleet??

Vierailija
12/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks noi kaupan ruoat oo huonoja??

Vierailija
13/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:48"]

[/quote]

Annan ainakin, tosin eläinkaupasta ostettua joka on jauhettu luineen ja tehty kuutioiksi. Kyselin joskus että onko se turvallista niin kauppias sanoi syöttävänsä omille kissoilleenkin sitä. Tyydyin tähän tietoon. En ole varma mutta kun pakasteena myydään niin olisiko pahimmat pöpöt kuolleet??
[/quote]

Aivan

Vierailija
14/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jotain Rainbowin kuivamuonaa olen syöttänyt, kun nuo on sitä pennusta asti syöneet. Välillä saavat kalaa, jauhelihaa tai munankeltuaisiakin, mutta toinen on hyvin nirso syömään niitä. Toinen taas hotkii kaiken heti.

Vierailija
15/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royal Canin Ragdoll tai se antihairball (mikä sen nimi olikaan) ja aamuin illoin 20-25g märkäruokaa (merkki vaihtelee, joskus kaupan joskus eläinkaupan pusseja tai tölkkejä). Tyttö on hieman alipainoinen niin siksi märkäruoka on yleensä pennuille tarkoitettua.

Vierailija
16/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissojen suurta herkkua on katkaravut ja possun sydån, joita saavat melko harvakseen. Kaikki raksut ovat myös herkkua, merkillä ei väliä. Vaihtelenkin raksuja, välillä Bilanxia, välillä Royal caninia sun muuta.

Märistä ruuista parhaiten menee pussiruoat hyytelössä, whiskas ja latz. Tölkkiruuista menee patee-muotoiset ruuat parhaiten, syötän itse Pirkkaa j Rainbowta.

Vierailija
17/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut markettilihoja. Mutta nyt yritän tehdä muutosta. Kissan ruoassa pitäisi olla lihaa 70 %, mutta noissa markettiruoissa on vain 10-15! Loput on sopimatonta ainesta kissalle. kissa on lihansyöjä. eli yritän nyt siirtyä kalliimpiin eläinkaupan ruokiin ja raakaan lihaan. Edelliset kissat ainakin söi naudanlihaa porsaan sydäntä. Maksaa voi ja kalaa voi antaa kerran viikossa.

En halua että kissani sairastuu huonon ruoan vuoksi! Haluaisin antaa luomulihaa sillä olen eläinystävä muutenkin ja haluaisin että teuraseläin ei olisi turhia liikoja kärsinyt. Aika monet merkit on tehty thaimaassa, tietäähän sen miten hirveää kanojen teurastus siellä on, harmittaa että olen tukenut sellaista.

Vierailija
18/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkäruuista parhaiten menevät pirkan ja raybown ruuat. Vaikka kuinka yrittäisi tarjota eläinkaupan laaturuokia, niin aina joutuu heittämään suurimman osan pois. Lisäksi saavat kuitenkin sillointällöin lihaa ja sisäelimiä. Raksuissa en ole suostunut tinkimään vaan ne ostetaan aina eläinkaupasta. Applaws tuntuu uppoavan parhaiten.

Vierailija
19/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:48"]

[/quote]

Uskaltaa. Koira ja kissa eivät saa yhtä helposti tartuntaa kuin ihminen. Meillä koirat  ja kissat ovat syöneet raakaa broileria jo vuosia ilman mitään ongelmia. Ostan Vauhti-raksun rekasta broileria ja kalkkunaa. Jos vahingossa pääsee pakkasesta loppumaan, niin sitten ostan kaupasta ihmisille tarkoitettua broileria.

Vierailija
20/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applawsia, ja VAIN kananrintaa, nirsoilee nykyään erittäin paljon eikä syö muita makuja. Raksut myös Applawsia. Välillä herkuttelee naudanlihalla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi