Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huohottaa

Vierailija
20.08.2021 |

Kauhea ähkintä ja huohotus, kun istuu, nousee, kääntää kylkeä, surffaa netissä, juo, syö, pukee päälleen.... eikö jumalauta mitään voi tehdä ilman, että suusta pääsee joku ähellys tai puhallus? Jeesus että vituttaa. Haluan kumppanin, joka hengittää äänettömästi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä äijääntyminen. Valitettavaa, mutta väistämätöntä.

Vierailija
2/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää esim. kuivata suihkunurkkaus, niin ihan järjetön läähätys päällä. Ei voi saatana olla noin huono kunto "muka urheilevalla" miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa kuunnella kenen tahansa äänekästä hengitystä - miehen tai naisen. Yksi syy miksi en kestä käydä elokuvissa tai istua junassa tms. Menee hermo ihan täysin.

Vierailija
4/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää esim. kuivata suihkunurkkaus, niin ihan järjetön läähätys päällä. Ei voi saatana olla noin huono kunto "muka urheilevalla" miehellä.

suihkun jälkeen seinien kuivaus onkin tuskaa.

Vierailija
6/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehenä ärsyttää mutta lievästi sama ominaisuus. Kuntosaleilla ja uimahalleissa tapaa miehiä, jotka ähisee ja puhkuu pukuhuoneessa ja suihkussa. Hirveä jyty korvissa. Kyllä minä ne siedän, mutta ei voi olla kiinnittämättä huomiota. Viimeksi yks ylisiisti äijä suihkussa jo ähisi, mutta ähinä kiihtyi kun lakaisi lattioita lastalla, luuttusi ja siivosi. Välillä kolinan kanssa. Mutta siisti mies oli. Jotkut ei ähise, mutta sotkee sitäkin enemmän. Hyvää miestä on vaikea löytää. Sottapytty ei välttämättä ähise, mutta kun kukaan äiti ei ole paikalla, niin jälki on hirveän näköistä.

Kääntöpuolena todettakoon, että kerran bordellissa käydessäni eräs italialainen muidu sanoi kesken alkavan aktin, että älä ääntele noin jne. Ynisin ja huohotin kiimaa. Hyvännäköinen nainen. Olin maksanut 30 min yhteenotosta 100e. Lopahti innostus siihen. En puhunut enää mitään, puin päälleni ja häivyin.

Vierailija
7/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, ainakaan huohotus ei johdy per*oudesta, vaan normaalista toiminnasta. Olisiko eri asunnot sitten tarpeen.

Vierailija
8/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen huohottaa sängyssä ja mies ei hengitä ollenkaan :D

Vierailija
9/9 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se kun naisten pitää blowj*bissa välillä pysähtyä huohottamaan ja vetämään henkeä. Eikö voisi hengittää nenän kautta ja antaa menna tasaisesti huipennukseen asti?