Kuvaile tuntemasi Susanna
Kommentit (44)
Tämähän meni jännäksi. T. Susanna
En oikein tajua mikä tällaisten ketjujen pointti on. Avasin koska olen itse Susanna, mutta mitä kukaan (varsinkaan ap) saa irti tästä? Onko kiinnostavaa kuvailla muille tuntematonta ihmistä?
Pärjää hyvin koulussa, pitää itseään ehkä hieman muita parempana, tekopirteä.
Aivan karmea tapaus. Kiertäkää kaukaa... ai niin - sehän olen minä. :-D
Tosi sydämmellinen reilusti aikuinen. Lämminhenkinen ja ystävällinen.Oon tuntenu yli 20vuotta mutten ainakaan ystävä susannan oo kuullu puhuvan muista pahaa.
Hymyilevä, hieman ujo. Tarkkailee/kyttää toisia ihmisiä paljon. Tutustuttua todella puhelias, omat mielipiteet eikä pelkää näyttää niitä.
Ulkonäöllisesti hyvännäköinen, pitkät hiukset ja upeat silmät.
Ihania ja seksikkäitä, kuten minä.
t.Susanna
Itsevaarmoja, kauniita, menestyneitä ja IHANIA!
Tyhmä, moukka ja sivistymätön, mutta ihan hyväntahtoinen.
Liikaa meikkiä, huonot suhteet alistajavanhempiinsa. Lihonut huonon itsetunnon vuoksi. Varastaa työpaikalta lääkkeitä.
Karmea ketju. Suurin osa viesteistä sopii minuun. T. Susanna, paska tyyppi
Oman elämänsä sankari :) Kaunis, viisas, älykäs ja tyyni! T: Susanna
Kaksinaamainen, lihava, väkivaltainen ja alkoholisti.
Kunnon ihminen, hieno nainen, rakastava vaimo, upea äiti, ja näemmä ikuinen piikki lihassa pahantekijälle :D :D
Epävarma, itsetunnoton hermokimppu. Ei tiedä mitä haluaisi elämässä paitsi ettei tätä. T. Susanna
Tunnen yhden Susannan, hän on kertakaikkisesti upea, ulkonäkö täys kymppi. Näkee selvästi että panostaa ulkonäköönsä, eikä ole niinku perus yh äidit. Nauraa paljon ja naurullansa saa muutkin iloiseksi. Hyväksyy ihmisten erilaisuuden ja arvostaa sitä, ja painottaa muillekkin erilaisuuden tärkeyttä.
Jos olisi kiinostunut musta, niin palvelisin tätä naista orjallisesti.
Hei Susanna, ei åidä sinun sureman...
Kauhee punahiuksinen kolmekymppinen horo! Ei muuta sanottavaa Susannasta.
Nuorena missiainesta. Vanhemmiten rupsahtanut ja viinakin alkanut maistua.