Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi blondit äidiksi tulleet värjäävät hiukset ruskeiksi

Vierailija
16.09.2014 |

En ymmärrä !

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 03:00"]

stupid ass? mä vaan sanoin mitä suurin osa kuitenkin ajattelee.. don't shoot the messanger!

Niin ja tästä aiheesta on vaikka kuinka paljon tutkimustietoa jos osaat käyttää googlea.. blondit mielletään yksinkertaisemmiksi kuin muut naiset kansainvälisten selvitysten mukaan, mitäs minä sille voin :)

[/quote]

*messenger

Lisäksi tuo on pohjoismaissa amerikkalaisesta kulttuurista omaksuttu stereotypia, jota on typerää toistella maassa, jossa niin moni on blondi. Niiden kotimaisten tutkimusten mukaan blondiuteen liitetään positiivisia ominaisuuksia, sillä se on se tuttu ja kotoinen ominaisuus, ja tummaveriköt on mielletty eksoottisiksi, erikoisiksi, vaarallisiksi viettelijättäriksi. Sillä googlella löytyy tämäkin tieto.

Vierailija
22/25 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lakkaa värjäämästä hiuksiaan kun tulee raskaaksi. Viimeinen ruskeaksi värjääminen on yritys päästä lähelle omaa väriä, jotta oma saa rauhassa kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondausaineissa on hitosti kemikaaleja. Jos ei halua kilometrien juurikasvua moni värjää mahdollisimman lähelle omaa sävyä kun on raskaana/lapsi syntyy ja antaa oman värin kasvaa.

Vierailija
24/25 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 03:25"]

Juurikasvua ei ole aikaa ja varaa päivittää 2-3kk välein. Ei ole ketään kelle jättää pientä vauvaa yli kolmeksi tunniksi keskellä päivää, ja käytän mieluummin ne 180€ lapseen kuin itseeni.

[/quote]

Ei mullakaan olisi mutta itse värjään tyvikasvuni 1-2kk välein, ja väripurkki maksaa n.9e ja homman voin hoitaa vaikka lapset on hereillä kotona. Se juuri värjätty vaalea on IHANA!!!

Tekosyy sulla.

Vierailija
25/25 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli on ihan luomublondi, hormonit saattavat värjärä hiukset maantienharmaiksi. Näin kävi äidilleni. Myös mulla on hiuksissa leveä tummempi vaakaraita raskauden takia. Synnytyksen jälkeen kasvanut osa hiuksista on taas aivan vaaleaa.