voi ei. koulukuvat tuli. :D
Kaks kasvokuvaa ja luokkakuva. Toisessa kasvokuvassa olen naama norsunvitulla ja toisessa hymyilen niin leveästi että siristän silmiä. :D ei voi kun nauraa ja onneks noi voi palauttaa.
Kommentit (8)
Näytät varmaan kauhealta. T. mies. Itse ainakin näytin pääsääntöisesti hyvältä kuvissa, joskus tuli toki epäonnistuneita.
Syy siihen miksi onnistui oli: ei läskiä, ja hyvä naama. Voisi olla pienempi nenä, mutta senkin osaan kutistaa nykyään.
jos on vielä koulukuva-iässä niin on liian nuro vauva-palstalle, IMO. Hus teinit demi-palstoille.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:40"]siis liian nuori t. 4
[/quote]
Oon 23 :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:40"]siis liian nuori t. 4 [/quote] Oon 23 :D
[/quote]
missä koulussa tuon ikäisistä otetaan koulukuvia?
En ollut yleensä koskaan tyytyväinen koulukuviini, mutta nyt vuosikymmeniä myöhemmin näen niissä ihanan raikkaan tytön. Joskus luokkakuvassa ilmeeni oli aivan typerä, mutta ehkä se ei muita häirinnyt.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:40"]siis liian nuori t. 4 [/quote] Oon 23 :D
[/quote]
missä koulussa tuon ikäisistä otetaan koulukuvia?
[/quote]
No ehkä opiskelen ammattiin lukion jälkeen?
No Jeeeeeeeeeeeeeee!